11.11.2012
Pytanie o eksploatację instalacji.

Przełączanie z gazu na na Pb i odwrotnie

samochód: Nissan Almera 2005 r. | 16V
instalacja: BRC
typ instalacji: wtrysk gazu, sekwencyjna
reduktor: BRC

Pytanie

Witam,
Mam problem przy przełączaniu z gazu na Pb i odwrotnie, problem polega na tym, że gdy przełączam podczas jazdy obojętne czy zimny czy ciepły silnik to mam chwilowy dość znaczny spadek mocy tzn szarpniecie auto ogólnie pali tyle ile paliło i nie ma innych problemów z jazdą na gazie. Czy może być to spowodowane odjechaniem mapy wtrysków i gaz lub paliwo ma za duży odstęp przy przełączaniu i czy trudno jest to ustawić samemu gdy ma się interfejs do gazu? Instalacja to BRC SEQUENT 24.11 auto Nissan Tiida 1.8 16v 2007rok. Dodam, że nie świeci się serwis ani nic więcej kompletnie nie dzieje.
PS model wpisany w opcjach jest inny bo nie ma mojego więc proszę się sugerować tylko danymi z tego okna.

Praktyk:

Problem może leżeć po stronie niewłaściwej kalibracji, jednak nie znając dobrze programu do obsługi instalacji odradzam samodzielnej jej wykonywanie. Do prawidłowej regulacji dobrze jest posiadać przyrząd, który umożliwi wgląd w parametry pracy silnika w przeciwnym razie można pogorszyć parametry lub wręcz uniemożliwić eksploatację na gazie.




Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.