17.02.2012
Pytanie o eksploatację instalacji.

Przerywa po wymianie listwy wtryskiwaczy

samochód: Mitsubishi Eclipse 1996 r. | 16V | 147km
typ instalacji: wtrysk gazu, sekwencyjna
reduktor: Landi Renzo
wtryskiwacze: Valtek

Pytanie

Witam,Posiadam instalacje sekwencyjną ze sterownikiem DIEGO. Działała ona z listwą wtryskiwaczy Valtek 1 Ohm (żółte cewki). Jednak po jakimś czasie zużyła się ona, a że była już raz regenerowana wymieniłem ją na nową- również Valtek z tym ze 3 Ohm (czerwone cewki). Dysze przekręciłem ze starej listwy (2.5mm) poczym dokonałem autokalibracji za pomocą interfejsu. Teraz samochód pracuje w miare równo lecz podczas szybszej jazdy ze stałą prędkością (około120km/h) odczuwalne jest szarpanie. Po osiągnięciu 160km/h rownież rozpoczyna się mocne szarpanie i niemożliwe jest dalsze rozpedzenie auta...czy w takim razie na nową listwę powinieniem założyć stare 1 Ohmowe cewki?

Praktyk:

Montaż 1 Ohm cewek na nowe listwy wtryskiwaczy może być najprostszym sposobem usprawnienia auta. Zmiana wtryskiwaczy z 1 na 3 Ohmowe wiąże się z koniecznością zmiany rodzaju wtryskiwaczy w programie, jak również dokładną kalibracją systemu nie polegającą jedynie na autokalibracji. Autokalibracja to proces, który jedynie umożliwia sprawne uruchomienie instalacji statycznie.




Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.