14.10.2014
Pytanie o eksploatację instalacji.

Regulacja parownika Lovato

samochód: Daewoo Lanos 1994 r. | 8V
instalacja: Lovato
typ instalacji: zwykła, podciśnieniowa
reduktor: Lovato

Pytanie

Witam!

Po przełączeniu z benzyny na gaz obroty spadają silnik gaśnie. Regulacja czułością membran nic nie pomaga dopiero jak odkręcę o pół obrotu śrubką mosiężną (bypas) obroty się stabilizują i można przeprowadzić regulację membran. Dodam że wcześniej ta śrubka mosiężna była całkowicie zakręcona. Tak powinno być czy powinna być lekko odkręcona? Regulacja śrubką mosiężną ma wpływ na spalanie gazu?

Czy mebrany są twarde i dlatego nie reaguje na śrubkę czułości przy zakręconej mosiężnej śrubce?

Praktyk:

Mosiężna śruba na reduktorze zazwyczaj jest prawie dokręcona do końca. Konieczność jej mocnego odkręcenia może sugerować zużytą przylgnię drugiego stopnia reduktora.

Przy wyborze instalacji rozważ rekomendowane systemy:
4GAS, AC, BRC.



Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.