03.03.2016
Który samochód wybrać do LPG?

Saab 9-3 (2009):SportCombi 1.8t BioPower 2.0 175 KM (129 kW), SportCombi 2.0t BioPower 200 KM (147 kW), SportCombi 2.0 Turbo 210 KM (154 kW), SportCombi 2.0 Turbo BioPower 210 KM (154 kW), SportCombi 2.0 Turbo 240 KM (177 kW), SportCombi 2.8 Turbo V6 Aero 275 KM (202 kW)?

Samochody:
- Saab 9-3 2009 r., SportCombi 1.8t BioPower 2.0 175 KM (129 kW)
- Saab 9-3 2009 r., SportCombi 2.0t BioPower 200 KM (147 kW)
- Saab 9-3 2009 r., SportCombi 2.0 Turbo 210 KM (154 kW)
- Saab 9-3 2009 r., SportCombi 2.0 Turbo BioPower 210 KM (154 kW)
- Saab 9-3 2009 r., SportCombi 2.0 Turbo 240 KM (177 kW)
- Saab 9-3 2009 r., SportCombi 2.8 Turbo V6 Aero 275 KM (202 kW)

Praktyk:

Pod kątem eksploatacji na gazie wszystkie wymienione wersje silnikowe samochodu Saab 9-3 (2009) są bardzo bardzo podobne. Można w nich zastosować większość oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub system V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Do tych samochodów pasują instalacje:
AGIS, BRC, Elpigaz, KME, LANDI RENZO, Lovato, LPGTECH, Optima, Prins, STAG, Tartarini, Vialle, Zavoli, Zenit.



Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.