13.12.2009
Pytanie o eksploatację instalacji.

Silnik gaśnie przy b.wysokich obrotach na gazie

samochód: Seat Toledo 92 r. | 8V | 117
typ instalacji: wtrysk gazu, sekwencyjna

Pytanie

Witam. Mam instalację gazową , reduktor -Alaska, zawór gazowy - Tomasetto, wielozawór - Tomasetto, obudowa wielozaworu - Irene zt -15, Przełącznik g/b - Stag 4, elektr.jednost.ster.(ecu) - Stag 4, wtryskiwacze gazu Rail. Ogólnie jestem zadowolony, mam ją 2 miesiące, także jest na gwarancji, ale po przełączeniu się auta na gaz i przy bardzo ostrej jeździe czyli każdy bieg poczynając od jedynki zmieniam przy obrotach 4500 do 6000. W pewnym momencie auto gaśnie przy prędkości ok 120km i przez pare sekund w ogóle nie mogę uruchomić samochodu. Co jest tego przyczyną? Kiepski reduktor bo za słaby?

Praktyk:

W takim przypadku proponuję przeprowadzić diagnostykę instalacji LPG podczas próby drogowej obserwując temperaturę reduktora i gazu. Możliwą przyczyną takich problemów jest zamarzanie wtryskiwaczy i reduktora, a tym samym zalewanie silnika. W takim przypadku należałoby sprawdzić układ ogrzewania reduktora (włączenie w układ wodny auta) ewentualnie zmienić reduktor na taki o większym wydatku.




Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.