02.03.2016
Jaką instalację LPG wybrać?

Suzuki SX4 (2006), 1.5 i 16V (100KM)


Uwagi pytającego:

Głowice i zawory są podobno słabe w Suzuki. Czy wymagana jest lubryfikacja? Ostatnio czytałem, że olej z lubryfikacji zapycha katalizator i robi sporo bałaganu w silniku. Pozdrawiam Marcin z Radomia

Praktyk:

Silnik ten może być zasilany LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Lubryfikacja jest konieczna w przypadku zastosowania systemu IV generacji. V generacja nie wymaga dodatkowej lubryfikacji.

Dodatkowo silnik ten wymaga kontroli luzów zaworowych co około 30 tys. km.

Stosowanie lubryfikacji w tych silnikach jest wskazane. Są różne sposoby jest realizacji można podawać lubryfikator do kolektora dolotowego lub dodawać go do paliwa (gazu i benzyny).

Przy prawidłowym dawkowaniu nie powinno to mieć negatywnego wpływu na katalizator, a tym bardziej na silnik. Katalizatory w Suzuki ulegają zużyciu również przy eksploatacji na samej benzynie.

 

 

Do tego samochodu pasują instalacje:
AGIS, BRC, Elpigaz, KME, LANDI RENZO, Lovato, LPGTECH, Optima, Prins, STAG, Tartarini, Vialle, Zavoli, Zenit Direct.



Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.