08.04.2013
Pytanie o eksploatację instalacji.

Szarpanie na LPG

samochód: Audi A6 2000 r. | 30V

Pytanie

Witam:

Po wielu próbach i niejasnościach problem szarpania przy dodawaniu, ujmowaniu gazu jest nie skonfigurowana kompensacja na temperature reduktora.

W tabelece jest wpisane tak:

10°C (-8%), 15°C (-7%), 20°C -(6%), 25°C (-5%), 30°C (-4%), 35°C (-3%), 40°C (-2%), 45°C (-2%), 50°C (-1%), 55°C (-1%), 60, 70, 80, 90, 100°C (0%).

O jaką wartość trzeba podnieść kompensację od temperatury reduktora, o ile procent?

Prosiłbym o podpowiedź. Jakie wartości będą wskazane dla rozwiązania tego problemu?

Praktyk:

Korekty w "mapach" temperatur są sprawą indywidualną dla każdego samochodu i wykonuje się je podczas prób drogowych. Jeżeli występuje szarpanie z tytułu niskiej temperatury to należy przy niskich wartościach temperatur reduktora zmniejszyć lub wręcz wpisać wartości dodatnie korekt.




Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.