28.03.2015
Który samochód wybrać do LPG?

Volvo V40 od 2012 r. (2014), Ford S-MAX (2012), Hyundai Accent (1996)?

Samochody:
- Volvo V40 od 2012 r. 2014 r., T3 1.6 150 KM (110 kW)
- Ford S-MAX 2012 r., 1.6 Ecoboost 160 KM (118 kW)
- Hyundai Accent 1996 r., 1.3i 60 KM (44 kW)

Praktyk:

W samochodach:

  • Volvo V40 od 2012 r. 2014 r., T3 1.6 150 KM (110 kW),
  • Ford S-MAX 2012 r., 1.6 Ecoboost 160 KM (118 kW),

zastosowano jednostki napędowe z bezpośrednim wtryskiem benzyny i według informacji, które mam do silnika Forda w tym nadwoziu żaden z producentów instalacji LPG nie opracował dotychczas gazowego układu zasilania.

Według mojej wiedzy silnik Volvo został opracowany przez BRC i Landi Renzo. Firmy te oferują systemy IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej z dotryskiem benzyny), co oznacza, że w trybie zasilania LPG jednostka napędowa zużywa LPG i pewną (zależną od warunków eksploatacji) ilość benzyny.

Natomiast silnik do zasilania LPG silnika 1.3i (60 KM) w samochodzie Hyundai Accent (1996) można zastosować większość oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub system V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Do tych samochodów pasują instalacje:
AGIS, BRC, Elpigaz, KME, LANDI RENZO, Lovato, LPGTECH, Optima, Prins, STAG, Tartarini, Vialle, Zavoli, Zenit Direct.



Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.