17.12.2009
Pytanie o eksploatację instalacji.

Wysokie obroty na gazie

samochód: Opel Calibra 1991 r. | 8V | 116
instalacja: Landi
typ instalacji: zwykła, podciśnieniowa

Pytanie

W ostatnim czasie miałem kilka wystrzałów. Problem polega na tym, że samochód ma na biegu jałowym 2000 obrotów na zimnym i gorącym silniku. Podczas jazdy na luzie obroty nie spadają. Wymienione zostały świece, przewody, czujnik temperatury silnika i sprawdzony został silnik krokowy biegu jałowego. Na benzynie silnik pracuje poprawnie a na gazie obroty skaczą, przepływomierz działa poprawnie i spalanie na gazie wzrosło z 11 litrów na 17. Posiadam instalację LPG bez komputera, przez 8 lat sprawiała się idealnie. W czym może tkwić problem? Przy próbie regulacji silnik pracuje bardzo nierówno. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.

Praktyk:

Przy opisywanych problemach na gazie, nie jest możliwe, by na benzynie silnik pracował prawidłowo. Może on co prawda mieć dużo niższe obroty, ale na pewno dawka paliwa (benzyny) na biegu jałowym nie jest prawidłowa. Jeżeli zjawisko to pojawiło się po wystrzałach powodem może być nieszczelność kolektora ssącego bądź mechaniczne uszkodzenie bloku przepustnicy.




Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.