16.11.2014
Pytanie o eksploatację instalacji.

Zawieszajace się obroty VW Vento 1.8 ADZ na LPG

samochód: Volkswagen Vento 1992 r.
instalacja: Lovato
reduktor: Lovato

Pytanie

Witam,

Mam autko VW VENTO 1996 r. 1.8 ADZ z instalacją:

  • INSTALACJA: 1 generacja,
  • REDUKTOR: LOVATO,
  • ZAWÓR: LOVATO,
  • WIELOZAWÓR: TOMASETTO,
  • ECU: STAG,
  • PRZEŁĄCZNIK B/G: STAG 2W.

Problem polega na pracy samochodu na LPG. Na PB jest OK, a Więc po przełączeniu na "gaz" obroty na biegu jałowym widocznie zwalniają przy opadaniu, po dłuższej jeździe potrafią nawet się zawiesić na 2500, 2000, a od 1800 wolno spadają. Zdarzało się, że samo auto podnosiło obroty i przyspieszało. Sprawdzony dolot, wymienione kable, rozdzielacz zapłonu i filtry.

Po restarcie ECU problem znika dopóki jeżdżę na benzynie. Dodam jeszcze,że "gaziarze" ustawili skład mieszanki ale to nie pomogło.

Mam więc pytanie. Co jeszcze mogę zrobić?

Praktyk:

Powodem zawieszania się obrotów podczas pracy na gazie przy jednopunktowym wtrysku benzyny bywa czasami zakłócenie pracy czujnika położenia przepustnicy, jeżeli instalacja LPG jest pod niego podłączona.




Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.