23.04.2014
Pytanie o eksploatację instalacji.

Zbyt wysokie obroty Audi 80 B3

samochód: Audi 80 1990 r. | 8V
typ instalacji: zwykła, podciśnieniowa
reduktor: Lovato

Pytanie

Witam,

Mam Audi 80 B3, silnik 1.8 PM 8V. Jednopunktowy wtrysk. Instalacja II generacji. Problem mam taki, że na ciepłym silniku samochod trzyma obroty 1200-1300, czasami dostaje jakiegoś zwisa i obroty utrzymują się nawet na 2000. Jak jest zimny to ma obroty ok. 600-700 i żeby nie zgasł trzeba go chwilę trzymać na obrotach.

Cco mam robic? Wkurza mnie jak stoję na światłach, a auto "wyje" jak głupie.

Praktyk:

Przy silnikach Volkswagena zasilanych jednopunktowym wtryskiem benzyny objawy opisane przez Pana często spowodowane są przekładką gumową pod monowtryskiem. Na benzynie powoduje to jedynie zubożenie mieszanki, na gazie zaś podwyższoną prędkość obrotową lub gaśnięcie.




Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.