20.05.2012
Pytanie o eksploatację instalacji.

Złe przełączanie na gaz

samochód: Seat Cordoba 1987 r. | 16V | rok 2004
instalacja: Bigas
typ instalacji: wtrysk gazu, sekwencyjna
reduktor: Tomasetto

Pytanie

Witam,
Jestem posiadaczem samochodu Seat Cordoba 1,4.16V 2004, gaz instalacja Bigas sekwencja 8 letnia. Do tej pory było wszystko dobrze, filterki wymieniane co 10-15 tyś, tankowanie tylko na Orlenie. Chodzi mi o problem, że na zimnym silniku (czyli 30c tak mam ustawione przełączając na gaz) silnik szarpie albo gaśnie. Problem znika tylko na w pełni rozgrzanym silniku lub po 2,3 uruchomieniu silnika i przełączeniu na gaz, na biegu jałowym delikatna nie równa praca co jakiś czas, jakby wypadanie zapłonu. Na benzynie jest ok wszystko, a teraz najważniejsze - jeśli okaże się, że to wtryskiwacze czy mogę użyć zmienika typu Rail teraz nie wiem jakie są - chyba KEIHIN niebieskie i czy po wymianie muszę coś jeszcze zrobić bo producent, który mi przyśle pocztą wtryskiwacze twierdzi, że będą na gotowo zkalibrowane do mojego modelu samochodu i instalacji Bigas -  daje mi na to gwarancje 12 miesięczną. Czy po zamontowaniu jest potrzeba jechania do serwisu na ustawienia nawet jak będzie wszystko dobrze pracować?

Praktyk:

Objawy opisane przez Pana rzeczywiście wskazywać mogą na usterkę wtryskiwaczy. Zastosowanie wtryskiwaczy 3 ohmowych Rail jest możliwe, w programie Bigas należy w typie wtryskiwaczy wpisać FAST. Po wymianie listwy wtryskiwaczy konieczna jest kontrola poprawności ustawień , ewentualnie korekta - czyli konieczna wizyta w serwisie.




Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.