22.02.2009
Pytanie o eksploatację instalacji.

problem STAG-300

samochód: Audi

Pytanie

Witam,Mam taki problem, jak zapalę po dłuższej przerwie np.rano silnik na benzynie pracuje OK. Jak się przełączy na LPG to szarpie obroty falują i nawet zgaśnie. Mija to przy temp. około 60C. Mam instalację od 6 miesięcy i byłem bardzo zadowolony. Problem nastapił jak nadeszła zima. Jak odpalę po 2-3 godz. wszystko jest OK. PROSZE O POMOCOdpowiedź:W przypadku instalacji "STAG 300" bardzo ważne jest odpowiednie dobranie średnicy dysz w listwach wtryskiwaczy (kalibrowanie).Zbyt duże dysze będą powodowały falowanie obrotów na zimnym silniku , a zbyt małe mogą powodować problemy na maksymalnym obciążeniu silnika.Przy dobrze dobranych dyszach mnożnik powinien oscylować wokół [ 1 ] na mapie (w programie serwisowym). Jeżeli tak jest a mimo to są problemy - możliwe, że listwy wtryskiwaczy uległy zabrudzeniu.Zouwazylem jeszcze jedno prawdopodobnie mam zalozony reduktor ZETA N bo niemoge znalesc czerwonej kropki w okolicy czujnika temp.czy to morze byc przyczyna moich problemow listwy rozebralem byly czysciutkie jaki by Pan reduktor polecal do tego silnika

Praktyk:
Reduktor ZETA N nie powinien być powodem problemów przy przyłączaniu na "zimnym" silniku mógłby jedynie stwarzać problemy przy maksymalnym obciążeniu (wiązałoby się to ze spadkiem ciśnienia i powrotem na benzynę). Zabrudzenia listwy często nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Wiarygodnym będzie sprawdzenie ich po wystudzeniu na testerze do kalibracji.


Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.