19.08.2009
Pytanie o eksploatację instalacji.

rozgrzany silnik i praca na gazie

samochód: Chrysler

Pytanie

Witam.Posiadam Chryslera Voyagera ’96, instalacja LPG zwykła, założona przy 180 tys. teraz auto ma 240 tys, filtry i regulacje robione co 10 tys.Wszystko pracowało poprawnie, oprócz sporadycznych strzałów w kolektor. Pojawił się problem przy odpalaniu sinika(zimny) odpala na benz. po chwili przy 3tys/obr przechodził na gaz, teraz nie przechodzi - gaśnie. Po dobrym rozgrzaniu silnika 5-10 min.(lato!) przełącza prawidłowo i pracuje dalej ok. Przy wyłączaniu zapłonu na gazie czasem pojawia się strzał. Wyraźnie słychać, że przy zimnym elektrozawór na parowniku nie pstryka, wymieniłem cewkę na chwilę, ale jest to samo, w warsztacie mówią, że reduktor?!Z góry dziękuję za poradę i pozdrawiam.

Praktyk:
Zabrudzenie lub zużycie reduktora może faktycznie dawać tego typu objawy. Proponuję jednak rozpocząć od wyczyszczenia silnika krokowego na przewodzie gazowym. Strzały po wyłączeniu silnika mogą sugerować złe miejsce pobrania zasilnia do instalacji gazowej lub niecałkowite odcinanie wypływ gazu z reduktora. Zweryfikować to należy w warsztacie montującym instalacje LPG.


Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.