Zamknij
Następne zdjęcie
Cała galeria
1 z 4
Chevrolet HHR Capone / fot. Heartbeat Motors poprzednie następne
26.02.2009

Chevrolet HHR Capone - oszczędny gangster

Chevrolet HHR Capone - oszczędny gangster fot. Heartbeat Motors

Amerykańska firma Heartbeat Motors postanowiła nadać „neoklasykowi” nowy, charakterystyczny wygląd, jeszcze bardziej nawiązujący do stylu retro. Ponieważ na równi z powierzchownością liczy się wnętrze, oprócz dwukolorowego malowania, wzorowanego na samochodach z lat 40. ubiegłego stulecia, konkurent PT Cruisera otrzymał instalację LPG.
REKLAMA
Chevrolet HHR Caponefot. Heartbeat MotorsChevrolet HHR Capone

HHR zawsze zapatrzony był w auta typu „woody”, stanowiąc ich współczesną interpretację. W siedzibie Heartbeat Motors uznano jednak widocznie, że zbyt mało przypomina pierwowzory sprzed 60 lat i opracowano pakiet „postarzający”, obejmujący polerowane detale ze stali nierdzewnej oraz specjalne zestawy kolorystyczne z błyszczącymi lakierami w roli głównej. Dostępne są następujące kombinacje: Sunburst Orange/Chicago Cream (na zdjęciach), Black/Chicago Cream, Imperial Blue/Chicago Cream i Dark Grey/Chicago Cream. Całość, trzeba przyznać, prezentuje się stylowo i elegancko.

Pod względem właściwości jezdnych i komfortu, Chevroleta raczej unowocześniono. Standardowo montowane są 17-calowe obręcze, opcjonalnie zaś oferuje się „osiemnastki” z oponami niskoprofilowymi. Zawieszenie obniżono o 30 mm, co powinno sprawić, że HHR Capone nabierze bardziej sportowego charakteru. We wnętrzu znalazł się system audio wysokiej próby, a możliwości wykończenia kabiny ograniczone są wyłącznie fantazją i grubością portfela nabywcy.

Chevrolet HHR Caponefot. Heartbeat MotorsChevrolet HHR Capone

Najciekawsze z naszego punktu widzenia oczywiście znajduje się pod maską. Pracuje tam niewysilony, jak na „amerykana” przystało, 170-konny silnik o pojemności 2,4 l, zasilany autogazem. Napęd przenoszony jest na koła przednie za pośrednictwem pięciobiegowej skrzyni ręcznej lub automatu o czterech przełożeniach.
Al Capone, „patron” samochodu, odnosił swoje największe przestępcze sukcesy w czasach Wielkiego Kryzysu lat 30. XX w. Wtedy nikt jeszcze nie jeździł na LPG, ale dziś to paliwo może sprawić, że obecny kryzys nie stanie się nigdy wielki.


Sprawdź! Zamów wycenę instalacji LPG do swojego samochodu


Newsletter


  • 7 tys. czytelników
  • Auta na LPG
  • Testy i relacje wideo
  • Nowości i porady

Robert Markowski
źródło: Heartbeat Motors



gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.