REKLAMA
27.10.2015

BRC Sequent Direct Injection 2.0 - nowe silniki

BRC rozszerzyło o siedem pozycji listę silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny, które można zaadaptować do zasilania LPG i CNG z wykorzystaniem systemu Sequent Direct Injection 2.0.
REKLAMA
BRC Sequent Direct Injection 2.0fot. BRCZestaw montażowy BRC Sequent Direct Injection 2.0

Włoski producent samochodowych instalacji gazowych, firma BRC znana przede wszystkim z aplikacji fabrycznych i 0 km cały czas rozwija system zasilania gazowego do silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny - Sequent Direct Injection 2.0, dostosowując go do montażu w kolejnych jednostkach napędowych.

Tym razem na listę trafia 7 pozycji z czego 5 to systemy LPG, a 2 to instalacje bazujące na gazie ziemnym. Oto szczegółowa lista wraz z kodami silników:

  • Ford B-Max 1.0 Ecoboost o mocy 74,5 kW (SFJB) Euro 5 - LPG,
  • Ford B-Max 1.0 Ecoboost (start-stop) o mocy 74,5 kW (SFJA) Euro 5b - LPG,
  • Ford Fiesta 1.0 EcoBoost o mocy 74,5 kW (SFJB) Euro 5 - LPG,
  • Ford Fiesta 1.0 Ecoboost (start-stop) o mocy 74,5 kW (SFJA) Euro 5 - LPG,
  • Kia Sportage 1.6i 16V GDI o mocy 99 kW (G4FD) Euro 6 - gaz ziemny,
  • Nissan Juke Nismo 1.6i 16V DGI-T o mocy 140 kW Euro 6 - LPG,
  • Skoda Fabia SW 1.2i 16V TSI o mocy 66 kW (CJZC) Euro 6 - gaz ziemny.

Sprawdź! Zamów wycenę instalacji LPG do swojego samochodu


Newsletter


  • 7 tys. czytelników
  • Auta na LPG
  • Testy i relacje wideo
  • Nowości i porady

Piotr Złoty
źródło: BRC



gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.