REKLAMA
25.01.2016

BRC opracowało nowe silniki z bezpośrednim wtryskiem

Zgodnie z zapowiedziami BRC rozszerza listę możliwych do adaptacji na zasilanie gazowe silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny przy wykorzystaniu instalacji Sequent Direct Injection 2.0.
REKLAMA
BRC Sequent Direct Injection 2.0fot. BRCBRC Sequent Direct Injection 2.0

Do listy możliwych do zaadaptowania na zasilanie gazowe silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny dołączyło 5 modeli samochodów, które są oferowane z tego typu jednostkami napędowymi. Cztery z nich można dostosować do zasilania LPG, piąty do zasilania gazem ziemnym.

  • Citroen Cactus 1.2i 12V (81 kW) – kod silnika HN01 (Start & Stop) – LPG,
  • Ford Focus Ecoboost 1.0i  12V (74,5 kW) – kod silnika SFJA (Start & Stop) – CNG,
  • Kia Cee’d GT 1.6i 16V (99 kW) – kod silnika G4FD – LPG,
  • VW Tiguan  1.4i 16V (110 kW) – kod silnika CAVA – LPG,
  • VW Tiguan 1.4i 16V (110 kW) – kod silnika CTHD (Start & Stop) – LPG.

Sprawdź! Zamów wycenę instalacji LPG do swojego samochodu


Newsletter


  • 7 tys. czytelników
  • Auta na LPG
  • Testy i relacje wideo
  • Nowości i porady

Piotr Złoty
źródło: BRC



gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.