REKLAMA
07.01.2014

Champion Oil - mistrzowski wybór?

Amerykański rynek autogazu szybko nabiera tempa, a więc pojawia się zapotrzebowanie na akcesoria i dodatki do samochodów zasilanych LPG i CNG. Nie mogło wśród nich zabraknąć specjalistycznych olejów silnikowych.
REKLAMA
Olej silnikowy marki Champion Oil do jednostek zasilanych LPG, CNG lub LNGfot. Champion OilOlej silnikowy w opakowaniu przywodzącym skojarzenia z woskiem do nadwozia? Takie rzeczy tylko w Ameryce...

Firma Champion Oil przygotowała syntetyczny olej o specyfikacji 15W40, charakteryzujący się zmniejszoną zawartością popiołów siarczanowych i zaprojektowany z myślą o wydłużeniu okresów między wymianami. To jednak nie wszystko – producent wymienia znacznie więcej zalet, takich jak:

- ochrona przed recesją gniazd zaworowych (olej i lubryfikator w jednym!),
- niskie zużycie oleju,
- redukcja nagaru,
- odporność na ścinanie,
- zdolność do neutralizacji kwaśnych produktów spalania (utrzymanie całkowitej liczby zasadowej w długim okresie),
- ochrona układu rozrządu przed zużyciem,
- ochrona silnika w warunkach zimnego rozruchu,
- ochrona przed spalaniem stukowym,
- odporność na utlenianie,
- długa żywotność,
- czystsze (albo po prostu mniej brudne) spaliny.

Olej nadaje się zarówno do silników zasilanych LPG, jak i do tych pracujących na paliwach metanowych (CNG/LNG). Dostępny jest w opakowaniach o pojemnościach 5, 55 i 330 galonów (odpowiednio, ok. 19, 208 i 1250 l). Szkoda tylko, że wyłącznie po tamtej stronie Atlantyku...


Sprawdź! Zamów wycenę instalacji LPG do swojego samochodu


Newsletter


  • 7 tys. czytelników
  • Auta na LPG
  • Testy i relacje wideo
  • Nowości i porady

Robert Markowski
źródło: LP Gas Magazine, Champion Oil



gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.