REKLAMA
02.08.2012

Katalog MSI w urządzeniach Texa

Dzięki umowie zawartej pomiędzy Texą i MS Motor Service International w urządzeniach diagnostycznych firmy mających możliwość łączenia się z internetem, po aktywacji odpowiedniej funkcji, dostępny będzie katalog części zamiennych MSI.
REKLAMA

MSI (MS Motor Service International) jest jednym z najważniejszych dostawców komponentów silnikowych na rynek części zamiennych. W skład MSI wchodzą firmy Kolbenschmidt (tłoki, tuleje cylindrowe, łożyska ślizgowe, pierścienie tłokowe, głowice, filtry, pompy wodne i olejowe, wałki rozrządu, gniazda zaworowe), Pierburg (zawory EGR, przepływomierze, bloki przepustnicy, pompy paliwowe z osprzętem) i TRW Engine Components (zawory silnikowe, prowadnice zaworowe, zabezpieczenia zaworów).

Tłok Kolbenschmidtfot. MSIWchodząca w skład MSI firma Kolbenschmidt jest znana przede wszytskim jako dostawca tłoków

MSI służy także swoim odbiorcom w zakresie wiedzy związanej z silnikami, dostarczając dokumentację techniczną niezbędną w diagnozowaniu i naprawach konkretnych elementów jednostek napędowych. Te informacje także będą dostępne w w urządzeniach Texa.

Wykorzystywane w urządzeniach diagnostycznych Texa oprogramowanie IDC4 pozwoli, po zidentyfikowaniu uszkodzonego elementu, na wejście do katalogu MSI, w którym po znalezieniu kodu konkretnej części będzie można pobrać dokumentację niezbędną do prawidłowego wykonania naprawy.

Opcja ta może być przydatna dla wielu użytkowników specjalizujących się w naprawach silników, a także warsztatów montażu i obsługi instalacji LPG, które często muszą wykonywać drobne lub nawet bardziej złożone naprawy silników, ponieważ jak wiadomo sprawność działania poszczególnych układów i podzespołów silnika jest niezbędna dla prawidłowej pracy gazowych układów zasilania.

Współpraca ta przyniesie wiele korzyści zarówno klientom TEXA, jak i klientom Motor Service International.  Precyzyjne informacje diagnostyczne dostarczone przez TEXA wraz ze wskazówkami na temat części zamiennych dostarczanych przez MSI, pozwolą warsztatom zaoszczędzić czas i pieniądze. Usługa ta będzie miała zasadnicze znaczenie dla działalności warsztatów samochodowych w przyszłości.

Oliver Schilling, Corporate Account Manager TEXA

Podzespoły elektroniczne montowane w pojazdach stają się coraz bardziej skomplikowane, dlatego tak duże znaczenie mają informacje techniczne, które pomagają warsztatowi w diagnostyce komponentów elektronicznych. Jesteśmy bardzo zadowoleni z partnerstwa z TEXA, dzięki któremu możemy oferować mechanikom usługi na najwyższym poziomie.

Dustin Smith, Senior Market Manager & Technical Support w MSI




Newsletter


  • 7 tys. czytelników
  • Auta na LPG
  • Testy i relacje wideo
  • Nowości i porady

Piotr Złoty
źródło: Texa, MSI



gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.