REKLAMA
18.03.2013

Kia w Niemczech - upłynnione oszczędności

Za naszą zachodnią granicą, jak wiemy nie od dziś, oferta samochodów z fabrycznymi lub dedykowanymi instalacjami gazowymi jest znacznie szersza niż w Polsce. Nie szkodzi jej nawet upowszechnianie się silników benzynowych z bezpośrednim wtryskiem paliwa – Kia wprowadziła do sprzedaży systemy aplikujące LPG w stanie ciekłym, aby pozwalać nabywcom modeli z jednostkami napędowymi typu GDI oszczędzać na kosztach bieżących.
REKLAMA
Kia Sorento GDI LPGfot. KiaDuży samochód i niskie rachunki za paliwo to marzenie każdego kierowcy

Dzięki poszerzeniu gamy instalacje gazowe są teraz dostępne do wszystkich benzynowych Kii. Aby zaś podkreślić wagę wydarzenia, jakim jest dla firmy dodanie do cennika nowoczesnych systemów LPG do silników z wtryskiwaczami benzyny umieszczonymi wprost w komorach spalania, dla pierwszych 500 nabywców, którzy do końca kwietnia 2013 r. kupią gazowe wersje Cee'da, Vengi i Sportage'a, przygotowano prezenty w postaci bonów na paliwo (to tańsze oczywiście) o wartości 400 euro. Do tego oczywiście typowa dla koreańskiej marki 7-letnia gwarancja, 7 lat bezpłatnego serwisu i 7 lat bezpłatnych aktualizacji map w egzemplarzach wyposażonych w fabryczną nawigację. Ceny konwersji Kii w Niemczech startują z poziomu 2290 euro za system wtrysku gazu w fazie lotnej do Picanto z silnikiem 1-litrowym, kończą zaś na 3145 euro za konwersję Optimy 2,0 GDI lub Sorento 2,4 GDI. Obowiązkowym dodatkiem do każdego adaptowanego auta jest system ochrony zaworów i gniazd zaworowych Valve Protector.




Newsletter


  • 7 tys. czytelników
  • Auta na LPG
  • Testy i relacje wideo
  • Nowości i porady

Robert Markowski
źródło: Kia Motors Deutschland



gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.