REKLAMA
Zamknij
Następne zdjęcie
Cała galeria
1 z 3
fot. Landi Renzo USA / Fiat 500 Topolino w czasie otwarcia nowego centrum badawczo-rozwojowego Landi Renzo w Cavriago. poprzednie następne
02.10.2014

Landi Renzo świętuje 60-lecie

Landi Renzo świętuje 60-lecie fot. Landi Renzo USA

W 60 rocznicę powstania Landi Renzo, firma otworzyła nowe centrum badawczo-rozwojowe. Znajduje się ono w Cavriago w pobliżu Bolonii w sąsiedztwie siedziby Landi Renzo.
REKLAMA
Nowe centrum badawczo-rozwojowe Landi Renzo w Cavriagofot. Fleets and fuelsNowe centrum badawczo-rozwojowe Landi Renzo

W nowym obiekcie centrum badawczo-rozwojowego Landi Renzo znalazły się stanowiska badawcze wyposażone w hamownie podwoziowe oraz stanowiska z hamowniami silnikowymi.

Są wśród nich hamownie do badania małych silników (samochodów osobowych i dostawczych), a także specjalistyczne stanowiska hamowniane przystosowane do badań silników ciężkich pojazdów użytkowych.

Wszystkie stanowiska otrzymały nowoczesne systemy pomiarowe, pozwalające na wykonywanie specjalistycznych testów emisyjnych.

Nowe centrum badawczo-rozwojowe Landi Renzo jest wyposażone w 4 hamownie silnikowe:

  • do badań silników lekkich z modułem umożliwiającym symulację pracy w pojeździe,
  • do badań silników lekkich,
  • do badań silników ciężkich,
  • uniwerslane stanowisko hamowaniane, także dla silników elektrycznych.

Obiekt dysponuje trzema hamowniami podwoziowymi:

  • 4WD - do badań emisji spalin z komorą klimatyczną, umożliwiającą pomiary w bardzo niskich temeperaturach,
  • 4WD - do badań emisji spalin z komorą klimatyczną,
  • 2WD - do kalibracji i pomiarów przy pełnym otwarciu przepustnicy (WOT - Wide Open Throttle),

Nowe centrum badawczo-rozwojowe Landi Renzo jest unikalne w naszej branży. Poprzez wdrożenie zaawansowanej technologii możemy nadal rozwijać, testować i produkować jedne z najbardziej nowoczesnych i zaawansowanych na rynku systemów zasilania alternatywnymi paliwami gazowymi (LPG i CNG).

Andrea Landi, prezes Landi Renzo USA

Landi Renzo USA z uwagi na występującą w tym kraju zwiększoną podaż gazu ziemnego pochodzącego ze złóż łupkowych (więcej w artykule Amerykańska rewolucja gazowa) koncentruje się głównie na systemach zasilania wykorzystujących właśnie to paliwo (sprężony gaz ziemny – CNG), także do zasilania silników Diesla, podczas gdy włoska spółka matka – Landi Renzo S.p.A. zajmuje się zarówno systemami paliwowymi wykorzystującymi gaz ziemny (CNG) jak i LPG.

Według firmy Landi Renzo, jej udział w światowym rynku alternatywnych (gazowych) układów zasilania wynosi ponad 30%, a dostawy systemów paliwowych są realizowane do ponad 50 krajów na świecie.




Newsletter


  • 7 tys. czytelników
  • Auta na LPG
  • Testy i relacje wideo
  • Nowości i porady

Piotr Złoty
źródło: Landi Renzo



gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.