REKLAMA
13.10.2017

PGD Flota z Fordami od Prins Autogaz

O tym, że nowego Forda można prosto z salonu kupić z nowoczesną instalacją gazową Prins Direct LiquiMax, pisaliśmy nieraz. Jednego nawet testowaliśmy. Dziś przedstawiamy flotę konwertowanych „błękitnych owali”, które gardzą benzyną.
REKLAMA
Flota Fordów Mondeo EcoBoost LPGfot. Prins AutogazZapowiada się na duże oszczędności

22 Focusy i 10 egzemplarzy Mondeo – tyle aut z niebieskim emblematem na masce i instalacjami Direct LiquiMax 3.0 pod nią trafia w ostatnim czasie do PGD Flota (kontrakt jest w trakcie realizacji), czyli firmy zapewniającej innym podmiotom kompleksowe rozwiązania w zakresie pojazdów służbowych. Srebrne „Mundki” rozpoczną służbę w firmie z branży kosmetycznej.

LPG wraca do łask

Menadżerowie flot coraz częściej sięgają po LPG zamiast oleju napędowego, a instalacje Prins DLM 3.0, mimo wysokiej ceny, mają znaczny dar przekonywania – całkowita rezygnacja z benzyny (a więc jeszcze niższe koszty paliwa) i przeglądy komponentów gazowego układu zasilania co 40 tys. km (lub raz w roku) to argumenty, które zamkną usta najbardziej skąpemu firmowemu księgowemu.

Duże zbiorniki, umiarkowane spalanie

Jako że samochód w firmie ma pracować jak najdłużej bez przerw (wszak czas to pieniądz), zasięg na jednym tankowaniu również nie pozostaje bez znaczenia. Fordy z silnikami EcoBoost i instalacjami gazowymi Prins DLM 3.0 oszczędnie obchodzą się z paliwem, a przy tym mają pojemne zbiorniki, dzięki czemu bez zaglądania na stację bez trudu pokonują po 500 km, a czasem nawet więcej. Na wszelki wypadek można mieć w odwodzie pełen zbiornik benzyny, choć to oczywiście ostateczność.


Ładowanie video...


Ford Mondeo LPG - komora silnikafot. Prins AutogazSzukajcie do woli, a i tak nie znajdziecie - próżno tu szukać reduktora LPG i osobnych wtryskiwaczy

DLM 3.0 w pigułce

System Direct LiquiMax 3.0 to najnowsza i najbardziej zaawansowana odmiana sztandarowego produktu firmy Prins, przeznaczonego do samochodów z silnikami z bezpośrednim wtryskiem benzyny. Jej najważniejsze cechy to: lepsze wykorzystanie pojemności zbiornika LPG, dokładniejsza filtracja paliwa płynącego ze zbiornika do komory silnika oraz wydłużone interwały serwisowe (patrz wyżej). Typowo dla wszystkich wcieleń tej instalacji, także wersja 3.0 ma liczbę komponentów ograniczoną do absolutnego minimum i wykorzystuje w pracy fabryczne podzespoły silnika, takie jak pompa wysokiego ciśnienia czy wtryskiwacze, co czyni ją prostą w obsłudze i montażu oraz niezawodną w działaniu.

Mondeo z takim systemem LPG kosztuje praktycznie tyle samo, co diesel, a na dłuższą metę odwdzięczy się niższymi kosztami utrzymania. Przekonaliśmy Cię?


Sprawdź! Zamów wycenę instalacji LPG do swojego samochodu


Newsletter


  • 7 tys. czytelników
  • Auta na LPG
  • Testy i relacje wideo
  • Nowości i porady

Robert Markowski
źródło: Prins Autogaz



gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.