REKLAMA
04.10.2010

Prąd w leasingu

W ciągu ostatnich kilkunastu lat rozwijająca się oferta leasingowa w Polsce zmieniła świadomość przedsiębiorców korzystających z takiego sposobu finansowania inwestycji. Leasingować można praktycznie wszystko, na co znajdzie się kupiec. Jest to również doskonałe narzędzie wspierania sprzedaży - dotyczy to także pojazdów z napędem elektrycznym produkowanych w podwarszawskim Pruszkowie.

REKLAMA
Re-VoltImpactRe-Volt


Eksperci szacują, że w ciągu najbliższych pięciu lat, ponad 250 tys. elektrycznych samochodów zacznie jeździć po europejskich drogach. Wielu producentów prognozuje, że motoryzacja zmierza ku powszechnemu stosowaniu napędu elektrycznego. Duża część rynku leasingobiorców stanowią firmy, dla których ograniczenie kosztów eksploatacji pojazdów jest problemem kluczowym. Z myślą o nich BZ WBK Leasing proponuje finansowanie pojazdów elektrycznych.
Oferta została przygotowana przy współpracy z firmą Impact Automotive Technologies, polskim producentem pojazdów Re-Volt.
Dwuosobowy Re-Volt zarejestrowany jest jako motocykl, a jego prędkość maksymalną ograniczono ze względów bezpieczeństwa do 90 km/h. Mając w pełni naładowane akumulatory, można przejechać 100 km, płacąc za to zaledwie 3-4 zł. Jest to wartość nieosiągalna dla pojazdów z silnikami spalinowymi, nawet tych najmniejszych. Taka symboliczna kwota osłodzi wysoki koszt zakupu pojazdu, który wynosi obecnie 14 tys. euro netto.
Oferując leasing, producent spodziewa się większego zainteresowania swoim produktem. Do tej pory z oferty leasingu skorzystała jedna z wrocławskich firm. Obecnie prowadzone są rozmowy z kolejnymi nabywcami. Mariusz Wnukiewicz, dyrektor marketingu w Impact Automotive Technologies, twierdzi, że po wakacjach spodziewać się można kolejnych transakcji.
Obraz ekonomicznego i ekologicznego pojazdu uzupełnia informacja, że aż 98% podzespołów pojazdu nadaje się do powtórnego wykorzystania.
Czyżby historia motoryzacji zataczała wielkie koło? Przecież pierwsze automobile napędzane były prądem z „ogniw elektrycznych”, barierę 100 km/h pokonano jadąc właśnie samochodem elektrycznym, a w okresie międzywojennym oferowano jeszcze pojazdy elektryczne o „niezwykłej chyżości”. Po okresie fascynacji silnikiem spalinowym i nieuniknionym wzrostach cen paliw, coraz życzliwszym okiem zerkamy na pojazdy zdolne zapewnić minimum komfortu przy minimalnych kosztach eksploatacji i, co równie ważne, nie uciążliwe dla środowiska, w którym żyjemy.


Sprawdź! Zamów wycenę instalacji LPG do swojego samochodu


Newsletter


  • 7 tys. czytelników
  • Auta na LPG
  • Testy i relacje wideo
  • Nowości i porady

Wojciech Mackiewicz
źródło: Impact



gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.