REKLAMA
Zamknij
Następne zdjęcie
Cała galeria
1 z 6
fot. gazeo.pl / Tak wyglądała przed modernizacją stacja autogazu w Płocku poprzednie następne
22.12.2014

QGAZ - jakość pod kontrolą

QGAZ - jakość pod kontrolą fot. gazeo.pl

Czerwone Q na stacji autogazu to znak, że sprzedawca przystąpił do programu QGAZ. Już 160 niezrzeszonych stacji LPG przystąpiło do programu organizowanego przez ORLEN GAZ, największego dostawcę autogazu na polskie stacje paliw.
REKLAMA

Program QGAZ wystartował uroczyście w sierpniu 2013 roku na stacji autogazu w Gdyni. Transmisję z tego wydarzenia można było obejrzeć w naszym serwisie. Obecnie w programie uczestniczy ponad 160 niekoncernowych stacji LPG z całej Polski. Działając pod wspólnym znakiem, stacje zyskują na rozpoznawalności i wizerunku poprzez pryzmat autogazu wysokiej jakości.

Stacja autogazu w Płocku w trakcie modernizacji związanej z przystąpieniem do programu QGAZ.fot. gazeo.plStacja autogazu w Płocku w trakcie modernizacji związanej z przystąpieniem do programu QGAZ.

W zamyśle organizatorów programu, logo QGAZ informować ma kierowców, że na stacji autogazu sprzedawane jest paliwo sprawdzonej i niezmiennej jakości. Ma być gwarancją, że tankowane paliwo jest czyste i spełnia wszelkie normy. Co ciekawe, program QGAZ powstał z inspiracji właścicieli stacji autogazu, którzy chcieli pochwalić się tym, że mają dobre LPG z pewnego źródła. Dla tych, którzy poważnie wiążą się z ORLEN GAZ na dłużej (na zasadzie wyłączności), firma zapewnia opiekę specjalistów ds. sprzedaży, bezpieczeństwo dostaw, wsparcie techniczne i monitoring jakości gazu. To, czego mała stacja nie jest zwykle w stanie zrobić, to działania marketingowe oraz programy lojalnościowe, w których najcenniejszymi nagrodami są modernizacje wizerunkowe stacji LPG (nowe zadaszenie, kompletny i spójny branding) i poszczególne elementy wystroju stacji, takie jak banery, pylony czy flagi. ORLEN GAZ promuje także swój program w prasie i w internecie, odsyłając kierowców na stronę projektu, gdzie można znaleźć wszystkie stacje, które już przeszły przemianę. Jest to kolejna zaleta programu, ponieważ organizator zapewnia w ten sposób właścicielom stacji dodatkową reklamę.

Szczególnie te ostatnie działania skutecznie budują rozpoznawalność marki QGAZ i zapadają w świadomość tankujących kierowców, którzy na pierwszym miejscu stawiają jakość gazowego paliwa. Do najbliższych wakacji program objąć ma już ok. 200 stacji LPG w całej Polsce.


Sprawdź! Zamów wycenę instalacji LPG do swojego samochodu


Newsletter


  • 7 tys. czytelników
  • Auta na LPG
  • Testy i relacje wideo
  • Nowości i porady

Wojciech Mackiewicz
źródło: QGAZ



gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.