REKLAMA
25.03.2016

Symulator gazeo.pl - wszechstronne narzędzie

Czy dobre może być lepsze? Oczywiście! Symulator Opłacalności Montażu gazeo.pl, najdokładniejsze tego rodzaju narzędzie dostępne w sieci, właśnie stał się jeszcze dokładniejszy i jeszcze bardziej wszechstronny niż dotąd.
REKLAMA
Symulator Opłacalności Montażu gazeo.plfot. gazeo.plOd patrzenia z bliska oszczędności nie urosną, ale dokładniej niż naszym Symulatorem się ich nie obliczy!

Kiedyś, u zarania dziejów autogazu w Polsce, sprawa była prosta – termin „instalacja gazowa” oznaczał podciśnieniowy system dozujący LPG do benzynowego silnika gaźnikowego lub z jednopunktowym wtryskiem paliwa, rzadziej z wielopunktowym. Ale dzisiaj już nie jest kiedyś i sprawy się skomplikowały: mamy sekwencyjny wtrysk gazu w fazie lotnej do silników z wielopunktowym wtryskiem pośrednim, sekwencyjny wtrysk gazu w fazie lotnej do silników z wielopunktowym wtryskiem bezpośrednim (z dotryskiem benzyny), sekwencyjny wtrysk gazu w fazie ciekłej do silników z wielopunktowym wtryskiem bezpośrednim (bez dotrysku benzyny) i częściowy wtrysk gazu w fazie lotnej do silników Diesla. Auta w wtryskiem jednopunktowym też się jeszcze zdarzają, choć sporadycznie, o gaźnikowych nie wspominając...

Aby zatem kompleksowo i rzetelnie policzyć oszczędności wynikające z konwersji różnych typów pojazdów, zmodyfikowaliśmy nasz Symulator pod kątem ich różnorodności. Korzystając z naszego narzędzia nie musisz zdawać się na proste algorytmy i własne obliczenia „pi razy drzwi”, ale dostajesz gotowe, dokładne rozwiązanie – uwzględniliśmy wszystkie czynniki decydujące o różnicach między poszczególnymi technologiami, a Twoje zadanie to tylko wybór odpowiedniej z nich. Jak to dokładnie działa? Spieszymy wyjaśnić.

Na początek decydujesz pomiędzy pośrednim wtryskiem benzyny, bezpośrednim wtryskiem benzyny i dieslem. Później, już wewnątrz konkretnych zakładek, określasz szczegóły, co w przypadku wtrysku bezpośredniego oznacza przede wszystkim wybór między wtryskiem gazu odparowanego do kanałów kolektora dolotowego a wtryskiem ciekłego LPG przez wtryskiwacze benzynowe wprost do komór spalania. Jeżeli znasz Symulator, nowe funkcje na pewno Cię nie zaskoczą – staraliśmy się uczynić korzystanie z nich jak najbardziej intuicyjnym, by użytkownicy mogli skupić się na swoich przewidywanych oszczędnościach, a nie rozgryzaniu zawiłości samego narzędzia. Wierzymy, że nam się udało, ale najlepiej sprawdźcie sami i dajcie nam znać!


Sprawdź! Zamów wycenę instalacji LPG do swojego samochodu


Newsletter


  • 7 tys. czytelników
  • Auta na LPG
  • Testy i relacje wideo
  • Nowości i porady

gazeo.pl
źródło: informacja własna



gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.