REKLAMA
28.01.2016

Zaprojektuj nowe logo Auto-Gaz Centrum

Kolejna firma z polskiej branży LPG postanowiła odświeżyć swój wizerunek poprzez zmianę logotypu na nowocześniejszy. Auto-Gaz Centrum wybrało jednak inną drogę niż pozostali – radomski producent ogłosił konkurs na nowy znak marki.
REKLAMA
Baner konkursu na nowe logo AGCfot. Auto-Gaz Centrum Już jesteśmy ciekawi, jak będzie wyglądał zwycięski projekt...

Sektor autogazu w Polsce, mimo ponaddwudziestoletniej historii, wciąż dojrzewa i się rozwija. Niezmiennie też zmaga się ze stereotypami i szkodliwymi mitami, przede wszystkim zaś z przekonaniem, że samochodowe instalacje LPG powodują ryzyko pożaru lub wręcz wybuchu. Z tego też powodu firma Auto-Gaz Centrum chce odświeżyć swój wizerunek i zrezygnować z widocznego w logotypie płomienia.

Jednocześnie AG Centrum – jak zwykło się skracać nazwę radomskiego producenta – chce, by nowy znak nie zrywał całkowicie z obecnym, który jest rozpoznawalny i przyczynił się do zbudowania pozycji rynkowej firmy. Chodzi bardziej o ewolucję niż rewolucję, by było widać powiew świeżości i zmian, ale bez zrywania z doświadczeniem i wywoływania wrażenia, że chodzi tu o zupełnie nowy podmiot.

Konkurs jest dwuetapowy – etap pierwszy trwa od 20 stycznia do 20 lutego, drugi od 1 do 21 marca 2016 r. Zwycięzca otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 3000 zł. Szczegółowy regulamin, dane kontaktowe oraz aktualne logo Auto-Gaz Centrum w wersji edytowalnej dostępne są na stronie internetowej firmy. Gotowi, by podjąć wyzwanie?




Newsletter


  • 7 tys. czytelników
  • Auta na LPG
  • Testy i relacje wideo
  • Nowości i porady

Robert Markowski
źródło: Auto-Gaz Centrum



gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.