51

Odp: Audi A6 2,7 biturbo

dewon

A ja widzialem mondeo II ze skonczona glowiczką dzieki genialnej instalacji BRC... bla bla bla..


Mam nadzieję że zrobiłeś badania tego silnika i jesteś pewien że padł od instalacji, a nie np : złego montażu lub co gorsza klient zapomniał wyregulować płytek , może mu w ten sposób wypaliło zaworki ??? Czasami brak obsługi drogo kosztuje , takie jest życie .

52

Odp: Audi A6 2,7 biturbo

Przykro mi jest że znajomy został tak potraktowany sad
Jednak jak się rozmyśli to zapraszam do mnie a będzie w 100% zadowolony smile
Pozdrawiam

53

Odp: Audi A6 2,7 biturbo

mariusz_2050 napisał/a:

Wątków gdzie auta nie chodzą na stagu jest mnóstwo ale jakoś ich nie dyskwalifikujesz. Dlaczego? Oczywiście wygodnie jest pisać, ze stag to tylko sterownik i zrzucać winę na kiepskie wtryski lub pozostałe elementy.


Należy powiedzieć sobie jasno: Filozofia niejako open source, jaką lansuje AC Autogaz, stwarza pole dla druciarstwa w stopniu nie większym, niż zestawy BRC, bo stopień przeszacowania wydajności BRC-owskich reduktorów jest żenujący. Widuje się nader często auta z BRC zestawionym bez sensu, według papierowych, nic nie wartych deklaracji. I co? Kit z jednego pudełka? Owszem. I co z tego? Nic. Druciarstwo, rzekłbym, pierwszoligowe. Instalacja nie działa, jak powinna, nawet gdyby mozliwości regulacyjne sterownika były w klasie Staga, nic by się nie dało ustrugać - z pustego to i Salomon...

LR jest montowane w grupie VW (dokładnie skoda). W seacie i VW fabrycznie montowane jest BRC. Również w oplu

bzdura, GM Polska nie ma żadnej podpisanej obecnie umowy w kwestii fabrycznych instalacji LPG

, mitsubishi, hyunaiu, chevrolecie, kia

tu nie wiem, ale sprawdzę i napiszę

Nawiązując do lanosa zapewne masz na myśli, że BRC sobie nie radzi z powodu wolnych wtrysków (sloganowe opinie)

Nie żadne sloganowe opinie, tylko prawda, jednoznacznie potwierdzona przez samą BRC deklaracją, że ich instalacje nie obsługują full grupy...

Zapraszam w moje strony. Będziesz mógł się przejechać taką furą i przekonać, że radzi sobie bez problemu. Ostatnio był też montaż w Peugocie 406 na półsekwencji. Czas wtrysku benzyny na wolnych obrotach 1.7-1.8ms. Jeździ i klient jest zadowolony. Nie warto wyrabiać sobie opinii na podstawie postów na forum. Pzdr.


Mariusz, zapraszm Cię w moje strony. Przywieź ze sobą kit BRC, ja na chwilę zdemontuję Staga z lanosa, co go mam na myśli i dam Ci się wykazać. Jak zobaczysz zmianę sposobu podawania paliwa z półsekwencji na full grupę w czasie pracy silnika, zwątpisz, a razem z Tobą - Twój Sequent.
Z jednym się zgadzam. Z wyrabianiem sobie opinii na podstawie postów na forum, należy być ostrożnym :-D

54

Odp: Audi A6 2,7 biturbo

Mariusz, patrzę, czytam i śmiać mi się chce...

Zarzucasz mi fanatyzm w lansowaniu Staga i Magic Jetów. W niczym nie jesteś lepszy, lansując fanatycznie BRC. Tylko że po mnie nikt instaacji nie wywalał, montując w jej miejsce BRC, a wywalonych BRC w miejsce których wstawiłem Staga, usuwając trapiące właściciela problemy mam na rozkładzie wiele.

Zarzucasz mi brak skromności w sytuacji, kiedy po prostu wiem co mówię i oburzam się, że próbują ze mną spierać się ludzie, którzy nie są do dyskusji przygotowani.

Licytujesz się z Dewonem na zaawansowanie technologiczne procesorów. LR ma 16-bitowy, a przyznajesz, że jest produktem godnym polecenia. Oskar N ma 64-bitowy - i pozostaje chłamem.

Piszesz, że BRC obsługuje auta półsekwencyjne ze sterowaniem wtryskiem co obrót wału. Ok, zgoda, obsługuje. A wiesz, na jakich zasadach? Na zasadzie zsumowania dwóch kolejnych czasów wtrysku Pb i wygenerowania jednego tylko, ale dłuższego czasu wtrysku LPG. To działa, ale tylko wtedy, jeśli wtrysk Pb jest realizowany ZAWSZE co jeden obrót wału. A co jeśli w niektórych rejestrach realizowany jest co dwa obroty? Jeśli nadal działa algorytm łączenia dwóch kolejnych wtrysków Pb w jeden LPG - masz sytuację wtrysku gazu co 4 obroty silnka - czyli zapłon co drugi cykl pracy. Tu BRC leży. Właśnie tak mają niektóre przynajmniej Lanosy 1,6 16V (w odróżnieniu od 1,5 16V) i półsekwencyjnie sterowane Leganzy 2,0 (są też w pełni sekwencyjne).

Przyjedź. Nie zasłaniaj się tym, że jestem zarozumiały, bo może kroi Ci się okazja żeby mi utrzeć zadartego nosa? :-D Podstawię Ci tego lanosa i się wykażesz.

Dewon, na poparcie moich słów - najdalej w poniedziałek postaram się wkleić tu mapę leganzy 2,016V na której widać obszar pracy z czasami wtrysku wydłużonymi dwukrotnie, które wywalą każdy system o za wolnych wtryskach LPG.

55

Odp: Audi A6 2,7 biturbo

sisiu napisał/a:

Panowie tak czytam i czytam wasze posty,a nikt nie umie odpowiedzieć na moje pytanie w dziale "co zamontować?"Zapraszam tam do dyskusji....


Panowie, wracamy do tematu...

56

Odp: Audi A6 2,7 biturbo

Obiecany screen:

57

Odp: Audi A6 2,7 biturbo

Chciałbym powrócić do zasadniczego tematu tego wątku - niestety nie jest one obecnie poświęcony tytułowemu audi. MOże moder będzie łaskaw wydzielić bełkot o sprawdzalności BRC w lanosie i oczyścić wątek?

Dziś wyjchało od nas S4 2,7 V6 BiT. z mocą podniesioną do 320 KM. Chodzi jak burza, stag i magic jety pięknie sobie radzą z tym autem. Mam nadzieję, że właściciel odżałuje kasę na shamowanie sprzęta...

58

Odp: Audi A6 2,7 biturbo

Chętnie bym to zrobił, ale chyba temat za bardzo się rozszerzył...
Może założyć nowy temat AC vs BRC vs "reszta świata"?  :wink: