Odp: co zamontować do 4x4 gaihatsu feroza 1,6 16v
Widzę tylko jeden problem z uzywaniem gazu w ciężkim lagrze. Chodzi o kontakt z wodą reduktora i czujnika temperatury gazu, a w pewnym stopniu - również węża gazownego reduktor - wtryskiwacze. Jeśli utopić reduktor - odda gigantyczną ilość ciepła do błota i obniży sprawność dogrzania gazu, co może skończyć się mimowolnym wtryskiem fazy ciekłej :-D
Zalanie czujnika z kolei spowoduje zafałszowanie dawki paliwa - czujnik wskaże dramatycznie nieprawidłowe dane, schłodzony do temperatury żab w błocie.
Zalanie (premanentne) węża odbierze pewną ilość ciepła z gazu, co jest niekorzystne - mówię tu o zanurzeniu, nie opryskaniu.
No, wlew należy mieć zakręcony, bo dodatek piasku do LPG nie podnosi walorów tego szlachetnego paliwa.
Resztę można utopić równie skutecznie, jak układ paliwowy, a nawet bardziej, bo do baku czasem jakiś cudem wodę się załapie, do butli LPG - za Chiny ludowe.