1

Odp: Problem z kalibracją

Jeśli chodzi o parametry wtryskiwacza to proszę ustawić w ustawieniach własnych następujące parametry:
Maksymalny czas wtrysku gazu [ms] 35,0
Minimalne otwarcie wtrysku gazu [ms] 2,5
Pełne otwarcie wtrysku [ms] 4,0
Procentowe podtrzymanie [%] 40
Opóźnienie załączania wtrysku gazu do benzyny [ms] 1,0
Następnie proszę zapisać parametry plik -> zapisz parametry (to na wypadek jakbyś coś "namieszał" zawsze będzie można załadować te parametry ponownie). Następny krok to autoadaptacja. Proszę wykonać ja postępując zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na ekranie. W dalszej kolejności trzeba ustawić korektę czasu wtrysku biegu jałowego, porównując czasy wtrysków benzynowych na gazie i na benzynie.
Natomiast jeśli chodzi o dane samochodu to są to dane informacyjne można je pominąć i tak robi większość montażystów.
W zasadzie plotkami się nie zajmuję, ale plotka na temat tego sterownika jest mocno przesadzona. Wiele tysięcy aut jeździ na sterowniku SEC bez problemów. Sterownik ten na tamte czasy czyli początek sekwencyjnych instalacji był jednym z lepszych sterowników. rozwój motoryzacji oraz postęp w technice wymusił na producentach unowocześnianie swoich instalacji. takim przykładem jest właśnie SEQUEL oraz Mini Sec. Nie ma potrzeby zmieniać tego sterownika - tu jest potrzebna dobra regulacja.

2

Odp: Problem z kalibracją

Służę pomocą, od tego jest to forum aby sobie pomagać.

3

Odp: Problem z kalibracją

Moja propozycja:
Obniż ciśnienie na reduktorze do 1,4 zrób ponownie autoadaptację.
Wyreguluj czasy wtrysków na biegu jałowym tak jak pisałem wcześniej obserwuj czasy benzynowe na LPG i na Pb.

4

Odp: Problem z kalibracją

Czekamy na opis efektów, jakby co to forumowicze ci pomogą.

5

Odp: Problem z kalibracją

regulacja czasów wtrysków na biegu jałowym SEC

Otwórz zakładkę Parametry (F4)

obserwuj Wtr. B na benzynie, zapamiętaj najniższą wartość wyświetlaną, przełącza na gaz i obserwuj nadal Wtr. B. następnie w okienku "korekta czasu wtrysku biegu jałowego" zmieniaj wartość tak aby czas na  benzynie i gazie był jednakowy.

6

Odp: Problem z kalibracją

Proszę pojeździć przez weekend i zdać w poniedziałek relację z testu.

7

Odp: Problem z kalibracją

Dokładnie, zwiększ trochę korektę w zakresie małe obciążenie.

8

Odp: Problem z kalibracją

Jeżeli auto jeździ dobrze to cieszę się że mogłem pomóc. Szerokiej drogi w takim razie.