1

Odp: LPG do VW POLO IV FL 1,4 16V

Silniki o zapłonie iskrowym z zasady są dobre do zasilania gazem, cała kwestia w jego odpowiednim podaniu - i tu się zaczyna zagadnienie. Samochód to do zagazowanie niezbyt trudny, więc stopień technologicznego rozpasania instalacji nie musi być wysoki, ale zawsze pamiętać należy o:

1. Wyborze znającego się na rzeczy gazownika - nawet prosty samochód można zrobić dobrze lub źle
2. Zbytnie oszczędzanie na instalacji w żadnym przypadku nie prowadzi do pozytywnego efektu, a inwestycja w dobre podzespoły zawsze się opłaca, odwdzięczając się optymalizacją zużycia paliwa, trwałością, niezawodnością, długowiecznością itd.
3. Nawet dobra instalacja i poprawnie zamontowana powinna być jeszcze dobrze wystrojona - patrz punkt 1.

Powodzenia.

P.S. Moja propozycja:

Stag 4 Eco, wtryskiwacze Reg Fast lub Hana 2000 (drugie duuużo lepsze), reduktor Tomasetto Alaska.