1

Temat: Audi A6 2.8Q Problemy.. Potrzebuje rady!:)

Witam Wszystkich!:)

Zakupiłem Audi wraz z instalacją gazową (Dane techniczne):

Reduktor: ZAUOLI
Zbiornik: BORMECH
Układ sterujący: STAG 300
Listwa wtryskowa: UALTEK

Problemy:

-Czasami lekko faluje
-Na biegu wstecznym również czasami lubi zagasnąć


Instalacja na gwarancji. Założona 19.05.2010 Bochnia

Co powiecie Panowie o tej instalacji, i o tych problemach? Czy kwalifikuje się coś do wymiany, korektę ustawień?

Fotki:
http://img641.imageshack.us/g/dscn8382z.jpg/
Więcej fotek na życzenie;)

Czekam Panowie na opinie

Yo:)

2

Odp: Audi A6 2.8Q Problemy.. Potrzebuje rady!:)

problemy wynikają z zastosowania najtańszych, tandetnych i zupełnie nieprzydatnych do tego auta wtryskiwaczy valtek. Sposób montażu ( do góry nogami) i perfekcyjne cięcia osłony silnika zdradzają "wybitnego" fachowca. Reduktor dobry ale co z tego bo za mały co by tam nie pisał producent. Rada jedna : uciąć monterowi ręce na wysokości łokci lub żądać kompletacji która podoła temu silnikowi . Minimum to wtryski magic jet pojedyncze, reduktor scorpion st. Obawiam się jednak,że osłona kryje więcej niespodzianek, ale od czegoś trzeba zacząć. Źle trafiłeś bo sterownik bardzo dobry , ale przy takim montażu to i lepszy sprzęt by miał problemy. Z tym sprzętem problemy szybko się powiększą . wtryskiwacze wyłapią wszelki syf z gazu i zakumuluja go w swoim tandetnym wnętrzu przyśpieszając zgon. Amen.

3

Odp: Audi A6 2.8Q Problemy.. Potrzebuje rady!:)

Manio dziękuje za odpowiedź!

Co możesz mi poradzić? Instalacja jest na gwaracji, zakladana 19.05.2010.

Co mam zrobic?

1 opcja:

Lekka dopłata i zmieniają mi to jeszcze na gwarancji (jezeli jest taka możliwość??)

2 opcja:

Zmienić "Gaziaża" ale wtedy wydatki sie powiekszają..;/


Bardzo proszę o radę.

4

Odp: Audi A6 2.8Q Problemy.. Potrzebuje rady!:)

zacznij od zapytania o wymiane za skromną dopłatą na początek wtryskiwaczy. Reduktor jest co najwyżej na styk więc w normalnej jeździe wystarczy, do tego elementu wrócisz jak łyknie wtryski. Inna sprawa to nawierty w kolektorze , jeśłi zrobione daleko od wtryskiwaczy benzynowych też generują falowanie, zapytaj czy pod Twoje wtryski benzynowe pasują takie [URL=http://www.drypa.pl/produkt1803_AKCESORIA_-_Koncowka_Bosch_-__-_Koncowka_wtryskiwacza_BOSCH_D14_14_D6.html]podkładki[/URL] , wtedy wtrysk następuje dokłądnie tam gdzie bena, choć czasem i to nie działa  :shock:
Gazownika zawsze można zmienić , ale przecież zapłaciłeś za sprawną instalację, niech usprawni lub zawraca kasę.

5

Odp: Audi A6 2.8Q Problemy.. Potrzebuje rady!:)

Ok, zrobie to.

Kupiłem samochód kilka dni temu z tą instalacja i chce ją doprowadzić do ładu.. Mogłbym na niej jezdzić ale wiem jak sie kończy zaniedbanie instalacji LPG.

Manio, mógłbyś mi napisać po kolei co do wymiany a co do poprawek:>? (może być na PRIV)

Bardzo proszę <browar>  :mrgreen:

6

Odp: Audi A6 2.8Q Problemy.. Potrzebuje rady!:)

wszystko już napisałem : wtryskiwacze i nawierty , potem ewentualnie reduktor jeśli masz zamiar jeździć z gazem w podłodze. Jeśli nie, to ustawić sterownik tak aby w chwilach słabości reduktora przełączała się chwilowo na benę. Na tym etapie to wszystko co można powiedzieć. Warto mieć insterfejs i program (free ze strony ac) , wtedy jest podgląd ci się dzieje w instaalcji i samemu diagnozowac problemy