Szukaj
Bezpłatnie i bez rejestracji Obiektywna odpowiedź na e-mail Już ponad 7,7 tys. odpowiedzi

Zadaj pytanie praktykowi

Wybierz tematykę:

Jaką instalację LPG wybrać?

Wybierz auto, a praktyk dopasuje
do niego instalację.

Eksploatacja instalacji

Np. problemy użytkowe,
pomoc w doborze części.

Który samochód wybrać do LPG?

Wybierz kilka modeli aut,
a praktyk wytypuje najlepszy.

Montaż Instalacji LPG


Eksploatacja Instalacji LPG


Jaką instalację LPG wybrać?

Wtorek 2012-02-14

Pytanie o eksploatację instalacji.

Auto podczas zmiany biegów (2,3,4,5) nagle

Pytanie

Problem jest dokładnie taki jak w tytule. Wczoraj byłem z wizytą w serwisie gdzie inst. była montowana (inst. na gwarancji) i do tego momentu "przytrzymywało" auto tylko na 2 biegu! Serwisant stwierdził, że to problem z ciśnieniem gazu, wiec podłączył inst do komputera. Po wszystkim stwierdził, że wszystkie parametry są idealne i że problem już się nie powinien pojawić. Dodal, że inst. BRC są właściwie bezobsługowe i że są tak dobre że to musiał być jedynie incydent! W ogóle jakiś miesiąc temu wymianiałem listwę wtrysków (jakąś inną wstawili, poprawioną przez producenta) bo strasznie szarpało i auto nie miało takiej mocy jak na benzynie - wymiana pomogła. Wracajac do problemu, w trakcie powrotu do domu (50km) auto szło jak złoto, juz nawet delikatnie nie szarpało przy delikatnym dodawaniu gazu (głównie na 3 i 4 biegu) jak to miało miejsce przed regulacją. Niestety po około 40 km i zmianie biegu na 3 problem powrócił!! I nie "przytrzymywalo" auta tylko na 2 biegu tylko tak jak w tytule już na wszystkich, plus oczywiście nagłe gaśnięcie przy dojeżdrzaniu do skrzyżowania. Ostatnie 10 km do domu to było prawdziwe piekło!! Proszę o fachową pomoc!!! Dodam jeszcze, że przewody wysokiego napięcia wymieniane były ok. 6 tys km temu, świece ok. 8 tys km temu, gaz tankuje na stacjach ORLEN, filtry gazu wymieniane ok 5 tys. km temu. POMOCY!!!

Zobacz odpowiedzi od eksperta:

Bolesław Leśmian

Technik motoGasBRC

Z Pana opisu usterki mogę wnioskować, iż problem może leżeć po stronie układu ogrzewania reduktora (podłączony on jest do układu chłodzenia auta). Jednak by prawidłowo zdefiniować usterkę konieczne jest wykonanie diagnostyki podczas próby drogowej wówczas gdy występują objawy.

Wtorek 2012-02-14

Oliwer Sandowski

Monter KME

Z Pana opisu usterki mogę wnioskować, iż problem może leżeć po stronie układu ogrzewania reduktora (podłączony on jest do układu chłodzenia auta). Jednak by prawidłowo zdefiniować usterkę konieczne jest wykonanie diagnostyki podczas próby drogowej wówczas gdy występują objawy.

Wtorek 2012-02-14

Karol Podlaski

Technik firmy AG Centrum

Z Pana opisu usterki mogę wnioskować, iż problem może leżeć po stronie układu ogrzewania reduktora (podłączony on jest do układu chłodzenia auta). Jednak by prawidłowo zdefiniować usterkę konieczne jest wykonanie diagnostyki podczas próby drogowej wówczas gdy występują objawy.

Wtorek 2012-02-14

Piotr Złoty

Redaktor GAZEO.pl

Z Pana opisu usterki mogę wnioskować, iż problem może leżeć po stronie układu ogrzewania reduktora (podłączony on jest do układu chłodzenia auta). Jednak by prawidłowo zdefiniować usterkę konieczne jest wykonanie diagnostyki podczas próby drogowej wówczas gdy występują objawy.

Wtorek 2012-02-14