Szukaj
Bezpłatnie i bez rejestracji Obiektywna odpowiedź na e-mail Już ponad 7,7 tys. odpowiedzi

Zadaj pytanie praktykowi

Wybierz tematykę:

Jaką instalację LPG wybrać?

Wybierz auto, a praktyk dopasuje
do niego instalację.

Eksploatacja instalacji

Np. problemy użytkowe,
pomoc w doborze części.

Który samochód wybrać do LPG?

Wybierz kilka modeli aut,
a praktyk wytypuje najlepszy.

Montaż Instalacji LPG


Eksploatacja Instalacji LPG


Jaką instalację LPG wybrać?

Niedziela 2009-11-01

Pytanie o eksploatację instalacji.

Gaśnie po przełączeniu

Pytanie

Witam,Auto gaśnie po przełączeniu, chyba, że podtrzymam gaz w momencie przełączenia. Nawet jak się przełączy to dławi się, nie chce jechać. Sytuacja występuje na zimnym silniku, choć na ciepłym po przełączeniu też przygasa.Przepustnica była czyszczona, adaptowana, instalacja regulowana, świece wymienione, zawory nie wymagają ponoć regulacji. W aucie nie ma przewodów WN. Instalacja nowa. Sytuacja ta występuje właściwie od początku gdy założyłem instalację.Pozdrawiam

Zobacz odpowiedzi od eksperta:

Bolesław Leśmian

Technik motoGasBRC

Powodem takiego zachowania instalacji przy zimnym silniku może być m.in. źle ustawiony czas nakładania paliw. Jest to funkcja, dzięki której jest możliwość opóźnienia odcięcia benzyny w momencie załączenia paliwa gazowego. Powodem może być również różna średnica wlotu powietrza (ciepły silnik-zimny silnik). W tym samochodzie należy zablokować termostat znajdujący się w obudowie filtra powietrza na jeden z wlotów(najlepiej zimny). W związku z faktem, że eksploatujemy silnik głównie na gazie możemy dokonać takiej modyfikacji.

Niedziela 2009-11-01

Oliwer Sandowski

Monter KME

Powodem takiego zachowania instalacji przy zimnym silniku może być m.in. źle ustawiony czas nakładania paliw. Jest to funkcja, dzięki której jest możliwość opóźnienia odcięcia benzyny w momencie załączenia paliwa gazowego. Powodem może być również różna średnica wlotu powietrza (ciepły silnik-zimny silnik). W tym samochodzie należy zablokować termostat znajdujący się w obudowie filtra powietrza na jeden z wlotów(najlepiej zimny). W związku z faktem, że eksploatujemy silnik głównie na gazie możemy dokonać takiej modyfikacji.

Niedziela 2009-11-01

Karol Podlaski

Technik firmy AG Centrum

Powodem takiego zachowania instalacji przy zimnym silniku może być m.in. źle ustawiony czas nakładania paliw. Jest to funkcja, dzięki której jest możliwość opóźnienia odcięcia benzyny w momencie załączenia paliwa gazowego. Powodem może być również różna średnica wlotu powietrza (ciepły silnik-zimny silnik). W tym samochodzie należy zablokować termostat znajdujący się w obudowie filtra powietrza na jeden z wlotów(najlepiej zimny). W związku z faktem, że eksploatujemy silnik głównie na gazie możemy dokonać takiej modyfikacji.

Niedziela 2009-11-01

Piotr Złoty

Redaktor GAZEO.pl

Powodem takiego zachowania instalacji przy zimnym silniku może być m.in. źle ustawiony czas nakładania paliw. Jest to funkcja, dzięki której jest możliwość opóźnienia odcięcia benzyny w momencie załączenia paliwa gazowego. Powodem może być również różna średnica wlotu powietrza (ciepły silnik-zimny silnik). W tym samochodzie należy zablokować termostat znajdujący się w obudowie filtra powietrza na jeden z wlotów(najlepiej zimny). W związku z faktem, że eksploatujemy silnik głównie na gazie możemy dokonać takiej modyfikacji.

Niedziela 2009-11-01