Szukaj
Bezpłatnie i bez rejestracji Obiektywna odpowiedź na e-mail Już ponad 7,7 tys. odpowiedzi

Zadaj pytanie praktykowi

Wybierz tematykę:

Jaką instalację LPG wybrać?

Wybierz auto, a praktyk dopasuje
do niego instalację.

Eksploatacja instalacji

Np. problemy użytkowe,
pomoc w doborze części.

Który samochód wybrać do LPG?

Wybierz kilka modeli aut,
a praktyk wytypuje najlepszy.

Montaż Instalacji LPG


Eksploatacja Instalacji LPG


Jaką instalację LPG wybrać?

Poniedziałek 2009-11-02

Pytanie o eksploatację instalacji.

Problem z gazem

Pytanie

Witam, mam problem z wysokimi obrotami na gazie. Dodając gazu dławi się tak jakby nie przepalał. Po spuszczeniu na wolne obroty po jakimś czasie potrafi zgasnąć. Miał naprawiany reduktor i zachowuje się tak samo jak przed naprawą. Przebieg na instalacji gazowej od 60 do 70 tys. kilometrów.

Zobacz odpowiedzi od eksperta:

Bolesław Leśmian

Technik motoGasBRC

Zakładając, że reduktor jest sprawny i drożne są w nim kanały przyczyna może leżeć zupełnie gdzie indziej. Przede wszystkim należy stwierdzić, czy dławienie na wysokich obrotach spowodowane jest zbyt bogatą mieszanką, czy za ubogą. Jeżeli mieszanka jest zbyt bogata (stwierdzić to można przy pomocy analizatora spalin), należy sprawdzić układ dolotowy, czy nie jest "przytkany", ewentualnie odcięcie benzyny. Natomiast przy zbyt ubogiej mieszance sprawdzić warto drożność przewodów gazowych od zbiornika do reduktora (zdarza się, że zanieczyszczenia z gazu osadzające się w przewodach ograniczają przepływ co powoduje problemy z rozwinięciem pełnej mocy przez silnik).

Poniedziałek 2009-11-02

Oliwer Sandowski

Monter KME

Zakładając, że reduktor jest sprawny i drożne są w nim kanały przyczyna może leżeć zupełnie gdzie indziej. Przede wszystkim należy stwierdzić, czy dławienie na wysokich obrotach spowodowane jest zbyt bogatą mieszanką, czy za ubogą. Jeżeli mieszanka jest zbyt bogata (stwierdzić to można przy pomocy analizatora spalin), należy sprawdzić układ dolotowy, czy nie jest "przytkany", ewentualnie odcięcie benzyny. Natomiast przy zbyt ubogiej mieszance sprawdzić warto drożność przewodów gazowych od zbiornika do reduktora (zdarza się, że zanieczyszczenia z gazu osadzające się w przewodach ograniczają przepływ co powoduje problemy z rozwinięciem pełnej mocy przez silnik).

Poniedziałek 2009-11-02

Karol Podlaski

Technik firmy AG Centrum

Zakładając, że reduktor jest sprawny i drożne są w nim kanały przyczyna może leżeć zupełnie gdzie indziej. Przede wszystkim należy stwierdzić, czy dławienie na wysokich obrotach spowodowane jest zbyt bogatą mieszanką, czy za ubogą. Jeżeli mieszanka jest zbyt bogata (stwierdzić to można przy pomocy analizatora spalin), należy sprawdzić układ dolotowy, czy nie jest "przytkany", ewentualnie odcięcie benzyny. Natomiast przy zbyt ubogiej mieszance sprawdzić warto drożność przewodów gazowych od zbiornika do reduktora (zdarza się, że zanieczyszczenia z gazu osadzające się w przewodach ograniczają przepływ co powoduje problemy z rozwinięciem pełnej mocy przez silnik).

Poniedziałek 2009-11-02

Piotr Złoty

Redaktor GAZEO.pl

Zakładając, że reduktor jest sprawny i drożne są w nim kanały przyczyna może leżeć zupełnie gdzie indziej. Przede wszystkim należy stwierdzić, czy dławienie na wysokich obrotach spowodowane jest zbyt bogatą mieszanką, czy za ubogą. Jeżeli mieszanka jest zbyt bogata (stwierdzić to można przy pomocy analizatora spalin), należy sprawdzić układ dolotowy, czy nie jest "przytkany", ewentualnie odcięcie benzyny. Natomiast przy zbyt ubogiej mieszance sprawdzić warto drożność przewodów gazowych od zbiornika do reduktora (zdarza się, że zanieczyszczenia z gazu osadzające się w przewodach ograniczają przepływ co powoduje problemy z rozwinięciem pełnej mocy przez silnik).

Poniedziałek 2009-11-02