Szukaj
Bezpłatnie i bez rejestracji Obiektywna odpowiedź na e-mail Już ponad 7,7 tys. odpowiedzi

Zadaj pytanie praktykowi

Wybierz tematykę:

Jaką instalację LPG wybrać?

Wybierz auto, a praktyk dopasuje
do niego instalację.

Eksploatacja instalacji

Np. problemy użytkowe,
pomoc w doborze części.

Który samochód wybrać do LPG?

Wybierz kilka modeli aut,
a praktyk wytypuje najlepszy.

Montaż Instalacji LPG


Eksploatacja Instalacji LPG


Jaką instalację LPG wybrać?

Czwartek 2009-12-17

Pytanie o eksploatację instalacji.

Wysokie obroty na gazie

Pytanie

W ostatnim czasie miałem kilka wystrzałów. Problem polega na tym, że samochód ma na biegu jałowym 2000 obrotów na zimnym i gorącym silniku. Podczas jazdy na luzie obroty nie spadają. Wymienione zostały świece, przewody, czujnik temperatury silnika i sprawdzony został silnik krokowy biegu jałowego. Na benzynie silnik pracuje poprawnie a na gazie obroty skaczą, przepływomierz działa poprawnie i spalanie na gazie wzrosło z 11 litrów na 17. Posiadam instalację LPG bez komputera, przez 8 lat sprawiała się idealnie. W czym może tkwić problem? Przy próbie regulacji silnik pracuje bardzo nierówno. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.

Zobacz odpowiedzi od eksperta:

Bolesław Leśmian

Technik motoGasBRC

Przy opisywanych problemach na gazie, nie jest możliwe, by na benzynie silnik pracował prawidłowo. Może on co prawda mieć dużo niższe obroty, ale na pewno dawka paliwa (benzyny) na biegu jałowym nie jest prawidłowa. Jeżeli zjawisko to pojawiło się po wystrzałach powodem może być nieszczelność kolektora ssącego bądź mechaniczne uszkodzenie bloku przepustnicy.

Czwartek 2009-12-17

Oliwer Sandowski

Monter KME

Przy opisywanych problemach na gazie, nie jest możliwe, by na benzynie silnik pracował prawidłowo. Może on co prawda mieć dużo niższe obroty, ale na pewno dawka paliwa (benzyny) na biegu jałowym nie jest prawidłowa. Jeżeli zjawisko to pojawiło się po wystrzałach powodem może być nieszczelność kolektora ssącego bądź mechaniczne uszkodzenie bloku przepustnicy.

Czwartek 2009-12-17

Karol Podlaski

Technik firmy AG Centrum

Przy opisywanych problemach na gazie, nie jest możliwe, by na benzynie silnik pracował prawidłowo. Może on co prawda mieć dużo niższe obroty, ale na pewno dawka paliwa (benzyny) na biegu jałowym nie jest prawidłowa. Jeżeli zjawisko to pojawiło się po wystrzałach powodem może być nieszczelność kolektora ssącego bądź mechaniczne uszkodzenie bloku przepustnicy.

Czwartek 2009-12-17

Piotr Złoty

Redaktor GAZEO.pl

Przy opisywanych problemach na gazie, nie jest możliwe, by na benzynie silnik pracował prawidłowo. Może on co prawda mieć dużo niższe obroty, ale na pewno dawka paliwa (benzyny) na biegu jałowym nie jest prawidłowa. Jeżeli zjawisko to pojawiło się po wystrzałach powodem może być nieszczelność kolektora ssącego bądź mechaniczne uszkodzenie bloku przepustnicy.

Czwartek 2009-12-17