Szukaj
Bezpłatnie i bez rejestracji Obiektywna odpowiedź na e-mail Już ponad 7,7 tys. odpowiedzi

Zadaj pytanie praktykowi

Wybierz tematykę:

Jaką instalację LPG wybrać?

Wybierz auto, a praktyk dopasuje
do niego instalację.

Eksploatacja instalacji

Np. problemy użytkowe,
pomoc w doborze części.

Który samochód wybrać do LPG?

Wybierz kilka modeli aut,
a praktyk wytypuje najlepszy.

Montaż Instalacji LPG


Eksploatacja Instalacji LPG


Jaką instalację LPG wybrać?

Piątek 2009-09-25

Pytanie o eksploatację instalacji.

problem z zatankowaniem gazu

Pytanie

Mam problem z zatankowaniem gazu. Ostatnio tankowałem 40 litrów gazu a mam zbiornik 90 litrowy, jednak wskaźnik paliwa po tankowaniu pokazał pełny bak (na diodach i na zegarze przy butli). Zużyłem cały gaz a wskaźniki dalej pokazują pełną butlę. Przy próbie tankowania gaz płynął bardzo powoli po 0,5 min zatankowało za 40 gr.

Zobacz odpowiedzi od eksperta:

Bolesław Leśmian

Technik motoGasBRC

Wszystko wskazuje, że zaciął się pływak i zawór w pozycji "max", co uniemożliwia tankowanie. Jeżeli od wstrząsów podczas jazdy pływak nie opadnie i wskaźnik nie pokaże "0" wielozawór jest "do wyjęcia" i naprawy bądź wymiany. Czynności tej nie należy wykonywać samemu ze względów bezpieczeństwa.

Piątek 2009-09-25

Oliwer Sandowski

Monter KME

Wszystko wskazuje, że zaciął się pływak i zawór w pozycji "max", co uniemożliwia tankowanie. Jeżeli od wstrząsów podczas jazdy pływak nie opadnie i wskaźnik nie pokaże "0" wielozawór jest "do wyjęcia" i naprawy bądź wymiany. Czynności tej nie należy wykonywać samemu ze względów bezpieczeństwa.

Piątek 2009-09-25

Karol Podlaski

Technik firmy AG Centrum

Wszystko wskazuje, że zaciął się pływak i zawór w pozycji "max", co uniemożliwia tankowanie. Jeżeli od wstrząsów podczas jazdy pływak nie opadnie i wskaźnik nie pokaże "0" wielozawór jest "do wyjęcia" i naprawy bądź wymiany. Czynności tej nie należy wykonywać samemu ze względów bezpieczeństwa.

Piątek 2009-09-25

Piotr Złoty

Redaktor GAZEO.pl

Wszystko wskazuje, że zaciął się pływak i zawór w pozycji "max", co uniemożliwia tankowanie. Jeżeli od wstrząsów podczas jazdy pływak nie opadnie i wskaźnik nie pokaże "0" wielozawór jest "do wyjęcia" i naprawy bądź wymiany. Czynności tej nie należy wykonywać samemu ze względów bezpieczeństwa.

Piątek 2009-09-25