100% osób poleca ten silnik
Opinie: 1 5,0
Bardzo dobry 100%
Dobry 0%
Średni 0%
Zły 0%
Bardzo zły 0%
5
Samochód: Skoda Superb
jezdze czwarty rok , ponad 100 tys. przebiegu , piec wizyt w w7w warsztacie i zero problemow !
Skoda - czeska marka i producent samochodów. Historia marki rozpoczyna się w 1859 r. kiedy w Pilźnie została założona mała fabryka maszyn. Głównym inżynierem był w niej Emil Skoda, który w 1869 r. przejął zakład i zaczął go rozwijać. W 1900 r. (po śmierci Skody) firma była jedną z największych w Austro-Węgrzech. W 1923 r. podpisano umowę z firmą Hispano-Suiza, a w 1924 r. bramy zakładów opuścił pierwszy licencyjny samochód.
Z kolei 18 grudnia 1895 r. w miejscowości Mlada Bolaslav zaczęła działać firma Laurin & Klement założona przez Vaclava Laurina i Vaclava Klementa. W 1898 r. wyprodukowała pierwszy motocykl, a w 1901 opracowała pierwszy prototyp samochodu, który wszedł do produkcji w 1905 r. W latach 20 firma zaczęła szukać partnera, co w 1925 r. doprowadziło do fuzji z zakładami Skody. W 1926 r. zakłady w Mlada Boleslav opuścił pierwszy pojazd marki Skoda.
Obecnie Skoda jest marką samochodów należącą do koncernu Volkswagen AG.
W gamie silnikowej współczesnych samochodów marki Skoda dominują silniki z bezpośrednim wtryskiem benzyny, które zaczęły się upowszechniać z wprowadzeniem 2 wersji Superba w 2008 r. (nie był on już oferowany z silnikami z pośrednim wtryskiem benzyny) i stopniowo wchodziły do mniejszych modeli, np. 3 wersji Octavii w 2012 r. W tym samym roku silniki z bezpośrednim wtryskiem pojawiły się w Rapidzie, a od 2014 w Fabii. Są one jednak stosowane także w innych markach samochodów koncernu Volskwagen AG i w związku z tym zostały opracowane pod kątem zasilania LPG przez wielu producentów instalacji gazowych. Pozostałe w ofercie i wcześniej oferowane silniki z pośrednim wtryskiem benzyny są wyposażone w hydrauliczne kompensatory luzów zaworowych, dzięki czemu nie wymagają stosowania lubryfikacji przy zasilaniu LPG. Obecnie jedynym silnikiem z pośrednim wtryskiem pozostaje jednostka napędowa 1.0 MPI stosowana w Citigo i Fabii.
Zawory tankowania LPG w Skodach bez problemu mieszczą się pod klapkami wlewów benzyny. Są to z reguły zawory przedłużane wymagające wkręcania złączki przy tankowaniu.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Drogi Użytkowniku,
W związku z wejściem w życie 25 maja 2018 roku, ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych lub RODO) chcemy przekazać Ci kilka podstawowych informacji dotyczących przetwarzania Twoich danych osobowych w związku z korzystaniem ze strony www.gazeo.pl
Administrator danych osobowych
Cele przetwarzania danych:
Przekazywanie danych:
Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych
Wszystkie informacje dostępne są na naszej stronie w zakładce POLITYKA PRYWATNOŚCI:
http://gazeo.pl/gazeopl/twoja-prywatnosc.html