1

Odp: chrysler 300c 5.7 hemi 340 km jaki gaz najlepiej założyć

Re: chrysler 300c 5.7 hemi 340 km jaki gaz najlepiej założyć

glazu6 napisał/a:

Witam.Wczoraj stałem się szczęśliwym posiadaczem 300c i jestem wstępnie umówiony na montaż instalacji we wrocławiu w firmie abart na ul.krzemienieckiej.Zaproponowali mi instalację marki brc sequent plug&drive w cenie 4950pln.W cene wliczony jest montaż systemu flash lube.Proszę o poradę w kwesti czy to jest dobry wybór i czy nie spotkają mnie jakiejś przykre niespodzianki.Pragnę zaznaczyć że wyszukałem gdzieś w sieci ze ta instalacja jest przeznaczona do samochodow o troche mniejszej mocy.znalazłem też coś na temat instalacji prins.Jeśli to jest lepsze to proszę o podpowiedż o koszty i może adres we wrocławiu montażystów.DZIĘKI


Witam.

Z praktyki wychodzi że we Wrocławiu z jakością instalowanych systemów LPG jest dosyć - że tak powiem - dziwnie. Świadczy o tym ilość naszych Klientów z tego pięknego miasta - zarówno tych pragnących doprowadzić LPG do porządku, jak i tych czujniejszych, którzy od razu walą do nas - choć niby kawałek drogi jest.

Nie chcąc dyskredytować szanownej konkurencji, proponuję jednak kontakt telefoniczny - silnik znany nam i przećwiczony na sporej ilości jeepów. Uważałbym w każdym razie na BRC, a tą kretyńską lubryfikację zmieszałbym z mlekiem i dał psu.

2

Odp: chrysler 300c 5.7 hemi 340 km jaki gaz najlepiej założyć

Panowie, na PM proszę.

3

Odp: chrysler 300c 5.7 hemi 340 km jaki gaz najlepiej założyć

bdb napisał/a:

PRINS jest bardzo dobrym rozwiązaniem dla tego silnika z jednym reduktorem i na żółtych wtryskiwaczach
W zależności od potrzeb można zamontować mały zbiornik w miejsce dojazdówki lub duży za siedzeniami
montażysta(profesjonalista) jest we Wrocławiu- NORBI


Prins jest bardzo DROGIM rozwiązaniem dla tego silnika (jak i każdego innego), a potanianie instalacji w wariancie proponowanym przez pana bdb polega na montażu instalacji na używanych wtryskach Keihina przywróconych do życia za pomocą myjki ultradźwiękowej, oraz regenerowanych używanych reduktorach Prinsa.
Nota bene jeden reduktor Prinsa w tym silniku prawdopodobnie zamarznie, jeśli go porządnie pokatować.

4

Odp: chrysler 300c 5.7 hemi 340 km jaki gaz najlepiej założyć

bdb napisał/a:

telefon jest do osoby montującej instalacje,może zaproponuje inne rozwiązanie w zależności od kwoty jaka ma być przeznaczona na instalację
SebastianS-nie było mowy o montażu,więc nie wiem skąd te wiadomości,proszę nie wprowadzać czytających w błąd,chyba ,że zamiarem jest umniejszenie mojej osobie
nie wiem też skąd ta myjka ultradźwiękowa,ale niech będzie
aby wypowiadać się na temat możliwości reduktora prins, należy mieć doświadczenie w jego montażu
osobiście jeżdżę dodge charger z silnikiem hemi 5,7 i nie zdarzyło mi się by reduktor prins zamarzał,a czasem zdarza się ,że poddaję samochód dużym obciążeniom
być może przedmówca ma inne doświadczenia


Panie bdb, czy to Pan osobiście, czy ktoś od Pana był u mnie z ofertą na zestawy Prinsa oparte o sprzęt, jak powyżej w opisie? Czy to Pan osobiście, czy ktoś od Pana mówił o regenerowanych wtryskiwaczach - tj. odsyfianych w/w myjką? Czy to Pan osobiście, czy ktoś od Pana oświadczył, że nie udziela na ten regenerowany sprzęt gwarancji? Że nie wspomnę o innych kwiatkach w Pana ofercie, które łaskawie dla Pana przemilczę.
A co do termiki - zapraszam do siebie, pokażę, o czym mowa, jeśli chodzi o termikę reduktora Prins. Wolnossące 300 KM to bezpieczna granica możliwości.

5

Odp: chrysler 300c 5.7 hemi 340 km jaki gaz najlepiej założyć

bdb napisał/a:

Prawie wszystko co Pan napisał się zgadza,poza tą myjką i termiką reduktora prins.
Rozmowa miała miejsce około pół roku temu i nie wiem dlaczego wiąże ją Pan z tym tematem.
Idąc tym tokiem myślenia za np.3lata też Pan napisze ,że ze mną rozmawiał ,sugerując czytającym,że sprawa jest aktualna,chyba ,że taki jest cel.[.quote]
Proszę więc sprostować mnie, jesli aktualnie oferuje Pan podzespoły nowe, a nie oferuje używanych, po regeneracji, z gwarancją, świadectwem homologacji. Jeśli tak jest - z całą pewnością przeproszę za publikowanie nieaktualnych informacji.

bdb napisał/a:

W swojej wypowiedzi napisał Pan,że reduktor prins "prawdopodobnie" zamarznie,co świadczy o tym,że nie ma Pan co do tego pewności.
Proszę napisać autorowi tematu jak miałby jeździć swoim samochodem na reduktorze prins aby zamarzł,bo w czasie naszej rozmowy takowy schemat Pan przedstawił


Proszę bardzo:
Odpalamy silnik, zagrzewamy, następnie włączamy D i dajemy buta w podłogę. W chwili osiągnięcia 200 km/h, przy temperaturze niższej, niż 4-5 stopni C. gaz będzie miał w okolicach zera.

bdb napisał/a:

-myślę,że w taki sposób jeżdził nie będzie.


A ja myślę, że byłoby cudownie móc wykorzystać cały potencjał silnika, a nie zważać na nieprzekraczanie 3/4 mocy, tylko dlatego, że ma się LPG.
W dodatku - fajnie jest za w pełni funkcjonalną instalację zapłacić  o wiele mniej niż  za przereklamowany produkt firmy kreującej wizerunek "najlpeszej na świecie"

6

Odp: chrysler 300c 5.7 hemi 340 km jaki gaz najlepiej założyć

Proszę bardzo:

Turbodoładowany Volvo, po chipie, 2500 cm3, moc około 290-300 KM (tak naprawdę chyba nikt jej nie zmierzył, ale program taką moc miał dawać). Reduktor Prins Turbo. Wtryskiwacze Keihin, nie pamiętam, ale chyba brązowe.
Przed testem - na gaz i z powrotem na benzynę - auto przełączało się w zasadzie całkiem niezauważalnie.
Odcinek testowy: ok 3 km. Pełny but. Auto nie powiem - całkiem żwawe, co wskazuje że ciśnieniowo reduktor daje radę, podobnie jak wtryskiwacze. Watości ciśnienia nie znam, bo nie byłem wpięty z laptopem.
Na końcu odcinka nawrót i znów pełny but. Razem - ok 3,5-4km.
Pod koniec auto zaczyna szarpać. Zatrzymujemy się. Wąż od reduktora do listew jest oszroniony. Auto jeszcze przez dobre 5 minut przełącza się z gazu na benzynę i z powrotem w sposób niepłynny, co przy okazji wskazuje na nienajlepsze korekcje Prinsa po temperaturze LPG.
Już po chwili szron się obtapia - gaz wraca do dodatniej temperatury i auto zaczyna się zachowywać prawidłowo.

Panie bdb, nie jest kwestią, czy i kiedy dany klient wykorzysta całą dostępną moc, to jest jego sprawa. Swoją robotę pojmuję tak, że dostarczam auto zdolne wykorzystywać całą swoją moc dowolnie długo, w dowolnych warunkach zewnętrznych. Czy Klient z tego skorzysta - to jest jego sprawa, oddał auto, by móc używać go na LPG - bez klauzuli, że tylko do 160 km/h i tylko przy więcej, niż 20 stopniach na dworze.

Chyba zgodzi się Pan, że jeśli po montaż LPG zgłasza się starsza pani, nie zamontuje jej Pan sprzętu obsługującego połowę mocy jej samochodu, w przekonaniu, że właścicielka nigdy nie nadepnie solidniej na gaz?

7

Odp: chrysler 300c 5.7 hemi 340 km jaki gaz najlepiej założyć

Na przyszłość proponuję laptop z matową matrycą. Życie staje się prostsze. Albo wykres z oscyloskopu, logującego odczyty interesujących nas wskaźników...

Posty: 18

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum gazeo.pl → Co zamontować Czy montować → chrysler 300c 5.7 hemi 340 km jaki gaz najlepiej założyć