Odp: Agis mini, Freelander 1.8
zadławienie wynika z niedoboru gazu, późniejszy przyrost mocy - z ukrytego przełączenia na benzynę, który "wraca" na gaz po odpuszczeniu obciążenia, lub spadku obrotów. Gazownik do odstrzału.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum gazeo.pl → Tematy zamknięte → Agis mini, Freelander 1.8
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
zadławienie wynika z niedoboru gazu, późniejszy przyrost mocy - z ukrytego przełączenia na benzynę, który "wraca" na gaz po odpuszczeniu obciążenia, lub spadku obrotów. Gazownik do odstrzału.
dziekuje za odpowiedz SebastianowiS, jednak chyba nie zrozumial on do konca problemu. Poczatkowo, wszystko pracuje ok, nawet po "dziwnym"stanie dlawienia, gdy przelaczymy na benzyne a potem na gaz system znowu pracuje prawidlowo na obrotach ponizej 4tys. Dodatkowo dodam, ze na wysokich obrotach system nie ma "ukrytego" przelaczania na benzyne.
Jeszcze raz w skrócie:
-jezdzimy do 4tys -wszystko ok
-wprowadzenie silnika na wysokie obroty pod obciazeniem - system przechodzi w dziwny stan" tzn. do 4,5 tys niema mocy, powyzej 4,5 tys -moc jest.
-przelaczenie na benzyne i nastepnie na gaz powoduje powrot do stanu wyjscia, czyli znowu jest moc na obrotach ponizej 4tys.
Licze na sugestie co moze powodowac wejscie systemu w dziwny stan.
Zrozumiałem bardzo dobrze.
Obciążenie generuje osiągnięcie krańca wydolności reduktora i/lub wtrysków. Pojawia się dławienie. Cwaniak gazownik ustawił w programie opcję "podparcia się" benzyną, zależnego od obrotów, lub wielkości spadku ciśnienia na reduktorze. Po powrocie do poziomu wydolności gazu - wszystko wraca do normy. Proponuję prosty test. Wyciągnij bezpiecznik pompy benzyny i spróbuj ostro pociągnąć. Przekonasz się, że powyzej 4,5 tys, gdzie miałeś moc - teraz jej nie znajdziesz.
Manio, ale alaska termicznie jest akurat całkiem sprawną konstrukcją, gorzej z wydajnością ciśnieniową. Może raczej sprawdzić podłączenie do układu wodnego?
Inna sprawa, że tak czy siak alaska w tym aucie nie wyda. Ale sprawność przepływu płynu bym skontrolował.
Skoro problem rozwiązany, to znaczy, że obsługa w pełni otwartych wtrysków benzyny pomogła. Jedno mnie dziwi - reakcja sterownika gazu na taki stan - po pierwsze, a po drugie - fakt zapętlania się wtrysków benzyny w sterownikach rovera. Pierwsze słyszę.
zaklaskać trzy razy i splunąć przez lewe ramię.
SebastianieS, niestety podany przez Ciebie sposób nie dziala.
Nasuwa mi sie smutna mysl, chyba żadna z osób wypowiadające sie w tym wątku nie zna w pelni mozliwosci sterownika Agis (wynika, tak z wypowiedzi). Nie sztuka napisac duzo, lecz sztuka jest napisałć mało, ale tak, żeby rada rozwiązała problem.
Gdy uzyskam haslo bede mógl 100% potwierdzić jakie opcja zostały właczone. Teraz jestem na 95% pewy, ze główna przyczyna była tak jak pisąlem powyżej.
Byc może należało jeszcze trzymać się lewą ręką za prawe ucho.
Czego Ty chłopie od nas oczekujesz? Chcesz, żeby ukryte opcje chronione były hasłem "Krycha" - to je musisz ustanowić. Zeby to zrobić, oczywiście musisz znać obecne hasło, które musisz pozyskać od gazownika, który je ustanowił, to jasne - i nie wiem na co w związku z tym liczysz, stawiając nieprzemyślane pytania tu na forum.
Tak, jak Ci napisał Manio - jedynie twardy reset całości pozwoli uruchomić ustanowienie hasła, ale szlag trafi wszystkie ustawienia...
A wszystkich możliwości Agisa nie zna nawet jego twórca, bo interfejs jest monstrualnie przerośnięty, co stwarza - jakże złudne - złudzenie wielkich możliwości...
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum gazeo.pl → Tematy zamknięte → Agis mini, Freelander 1.8
Forum oparte o PunBB, wspierane przez Informer Technologies, Inc