chemik211 napisał/a:SebastianS, Wiesz o tym że LR wyjdzie tyle samo co stag na hanie i magic3, w LR wtryski lepsze i reduktor, stag jedynie wygrywa elektroniką która akurat przy tym silniku nie musi być, LR spokojnie sobie radzi, awaryjność elektroniki w LR mniejsza
Sądzę, że LR wyjdzie wyraźnie drożej, jeśli ma być na MED-ach i IG-1SM. Nieprawdą jest, że IG-1 jest lepszym reduktorem, ma gorszą termikę (wszystko ma gorszą termikę od Magic III) i wcale nienajlepszy stopień bezawaryjności. Magiców III montujemy kilkadziesiąt miesięcznie, ostatnio zdarzyły nam się dwa pod rząd ( :shock: ) które pływały z ciśnieniem - wymieniono na nowe od ręki. Poza tym przypadkiem - naprawdę teraz to dopracowany reduktor i awarie się nie wydarzają, wiadomo, że wszystko ma swoje wady i zalety, ale to bardzo mocny zawodnik.
Co do wtrysków - nie wiem, na jakiej podstawie twierdzisz, że wtryski MED są lepsze. Są bardzo dobre, ale wedle wszelkich wskazówek można powiedzieć to samo o Hana. Ich obecność w Polsce datuje się na przełom 2008 i 2009 roku, już po pół roku zaczęły się gwałtowne upowszechniać - i na razie nie słychać jakichkolwiek słów krytyki, za to pochwały - zewsząd. Sam używam - i są naprawdę rewelacyjnie precyzyjne i podatne na niuanse regulacji, obce nawet matrixom. No i można je zamontować pojedynczo, czego o MEDach powiedzieć ciężko - póki co. O hałasie nie wspomnę.