1

Odp: BMW e39 540i

Z całą pewnością możesz przyjąć, że dobrze zrobiona instalacja nie wpłynie absolutnie na moc i zachowanie auta.
Stag to słuszne rozwiązanie, proponuję uzycie pojedynczych wtryskiwaczy zamontowanych możliwie blisko kolektora, przy wtryskach benzyny, dla najbardziej zbliżonego do benzyny odwzorowania warunków pracy przy zasileniu LPG. Możesz użyć tańszych Magic Jetów, lub droższych, ale bijących większość innych wtryskiwaczy na głowę - Hana2000.
Ważnym jest prawidłowe zasilenie auta wystarczająco wydajnym i dobrze grzejącym gaz reduktorem. Doskonale sprawdzi się Magic III Power - powiększona wersja znanego Magic III.

2

Odp: BMW e39 540i

Omegas będzie z pewnością chodził bardzo dobrze. Jednak słuszna jest uwaga, że prawidłowo skonfigurowany Stag będzie wciąż tańszy, a na pewno co najmniej równie dobry.

3

Odp: BMW e39 540i

Uzasadnij.

4

Odp: BMW e39 540i

chemik211 napisał/a:

SebastianS, Wiesz o tym że LR wyjdzie tyle samo co stag na hanie i magic3, w LR wtryski lepsze i reduktor, stag jedynie wygrywa elektroniką która akurat przy tym silniku nie musi być, LR spokojnie sobie radzi, awaryjność elektroniki w LR mniejsza


Sądzę, że LR wyjdzie wyraźnie drożej, jeśli ma być na MED-ach i IG-1SM. Nieprawdą jest, że IG-1 jest lepszym reduktorem, ma gorszą termikę (wszystko ma gorszą termikę od Magic III) i wcale nienajlepszy stopień bezawaryjności. Magiców III montujemy kilkadziesiąt miesięcznie, ostatnio zdarzyły nam się dwa pod rząd ( :shock: ) które pływały z ciśnieniem - wymieniono na nowe od ręki. Poza tym przypadkiem - naprawdę teraz to dopracowany reduktor i awarie się nie wydarzają, wiadomo, że wszystko ma swoje wady i zalety, ale to bardzo mocny zawodnik.

Co do wtrysków - nie wiem, na jakiej podstawie twierdzisz, że wtryski MED są lepsze. Są bardzo dobre, ale wedle wszelkich wskazówek można powiedzieć to samo o Hana. Ich obecność w Polsce datuje się na przełom 2008 i 2009 roku, już po pół roku zaczęły się gwałtowne upowszechniać - i na razie nie słychać jakichkolwiek słów krytyki, za to pochwały - zewsząd. Sam używam - i są naprawdę rewelacyjnie precyzyjne i podatne na niuanse regulacji, obce nawet matrixom. No i można je zamontować pojedynczo, czego o MEDach powiedzieć ciężko - póki co. O hałasie nie wspomnę.

5

Odp: BMW e39 540i

Niekoniecznie, Chemik, niekoniecznie... Musisz zapdejtować informacje ;-)

Dziś wyjęte z pudełeczka, prosto z Korei:

6

Odp: BMW e39 540i

od 2-3 tygodni.