1

Odp: Jeep Cherokee 4.0 l

Silnik bardzo prosty i tolerancyjny, aczkolwiek nie znaczy to moim zdaniem, że warto pakować szajs pod maskę.
Sprawdzony setup:
Stag 300-6Plus
Magic III, Scorpion ST lub AC R-01
wtryski Magic Jet lub Hana 2000

2

Odp: Jeep Cherokee 4.0 l

chemik211 napisał/a:

martinez, Jako że parę takich Jeep-ów wypuściłem już to mogę powiedzieć że najbardziej polecam kit LandiRenzo Omegas , na Stagu też będzie pracował bardzo dobrze tylko nie ma sensu zakładać gdyż cena będzie taka sama,

SebastianS napisał/a:

Magic III,

SebastianS napisał/a:

lub AC R-01

Gwarantuje ci że te reduktory są za słabe do tego silnika, zwłaszcza AC R01, magic miał spadki które nie powinny być i do tego ładnie zagazował później układ chłodzenia,


Gwarantuję Ci, że oba te reduktory działają w takim silnku bez najmniejszych problemów, co chyba mogę udowodnić plikami osc - prawdopodobnie mam jakieś.
Kwestia gazu w wodzie przy magicu - no cóż, bacznie obserwuję, na razie z tych po upgrade nie puścił żaden.

3

Odp: Jeep Cherokee 4.0 l

chemik211 napisał/a:

SebastianS, Magic pady miał pomimo dobrego zasilania w fazę ciekła i puscił Bąka więc odpada, co AC R01 za słaby,   wiec dlatego zostaje przy kicie Landi, zawsze taki kit montuje na ig1 SM i nie ma problemu,


Bąki - jak pisałem - nie przekonują mnie, bo po pierwsze były rzadkim zdarzeniem, po drugie - zostały najprawdopodobniej wyeliminowane całkowicie.

A co do padów - to wytłumacz to:

Stag 300-6 Plus, Magic Jety, jeden MIII, EZ OMB 6mm, miedź 6mm

4

Odp: Jeep Cherokee 4.0 l

chemik211 napisał/a:

SebastianS, Ja w BMW 318 na miedzi 6mm potrafiłem magic3 ściągnąć o 0,4 więc nie obraź się ,ale jak dla mnie ten reduktor odpada,jak będziemy mieli jakiegoś r6 na stagu to nagram osc i ci prześlę

Nie obrażam się przecież, bo nie ma o co  :shock:
Twierdzę jednak, że jeśli miałeś takie spadki, to albo problem leżał w jakiejś wadzie zasilania, albo akurat dana sztuka reduktora już wyjęta z pudełka była spier...olona :-)

Na dowód, że MIII daje radę w dużo mocniejszych silnikach - zerknij na to:
BMW 330 E46 M54B30 231 KM, faro 13, wiel. typ super, EZ-uwaga! OMB6mm, pojedynczy MIII comapct, w dodatku zagazowany teraz zimą (próba przy niskiej temperaturze):

5

Odp: Jeep Cherokee 4.0 l

martinez napisał/a:

Panowie  a jakie są  ceny takiej instalacji - nie ukrywam że autko będzie jeździło nie łatwym terenie ale nie mam zamiaru wykorzystywać do off roadu  - dodatkowo chciałbym powrócić  do  2 - giej części mojego zapytania    mianowicie  co z tym zbiornikiem gazu pod samochodem? znacie może kogoś kto takie coś przerabia? bo niestety z moich rozesłanych wici  po różnych stacjach montażu LPG wynika że nikt takim czymś sie nie zajmuje.. włączając to serwis co wcześniej była mowa  :cry:
może  wiecie czy można  normalny zbiornik cylindryczny  tam zainstalować..


Ceny na PW tylko.
A zbiornik - nie ma co przerabiać bo tylko samobójca będzie spawał używany bak. trzeba go zrobić od nowa, a to jest opcja droga, musisz liczyć się z co najmniej kilkuset złotymi, i to takimi lepszymi kilkuset. Bez tego montaż pod podłoga wykluczony.

6

Odp: Jeep Cherokee 4.0 l

Magic III do tego silnika jest właśnie pierdzącym truchtem wystarczający, a przy tym absolutnie nie ma problemów z dogrzaniem gazu, czego AC R-01 najlepiej nie obsłuży - co prawdopodobnie mógłbym udowodnić plikiem *.osc. Poszukam i jak znajdę - wkleję.

____

O, już mam, proszę.