1

Odp: honda civic 1.8 vtec (b18c4) 200KM

Re: honda civic 1.8 vtec (b18c4) 200KM

redbull998 napisał/a:

Witam
Mam nadzieje że temat pójdzie tylko w dobrą stronę bo praktycznie nigdzie nie ma informacji o tym silniku z gazem.
Co do silnika, jest to poj 1.8l ma zmienne fazy rozrządu, moc ma podniesioną do 200KM, osiąga obroty do 8200 obr/min
Wtryski benzyny są o wydajności 310 ponieważ 240 były za słabe/działały na max wydajności.

W tej chwili w domu mam do dyspozycji następujący nowy nieużywany zestaw instalacji:

-stag-4 (soft v 6.7)
-magic jet 4V + konfekcja
-scorpion ST

gaz będę montował za około miesiąc jak ostatecznie skończę dłubać w aucie i już nic więcej nie będę w nim modyfikował. Nie stać mnie na posiadanie 2 samochodów (zabawa/codzienna jazda) więc zdecydowałem się na jedno o sportowym zacięciu ale że pali trochę to i na gaz. Gaz dla tego że robię dość duże przebiegi. Założenie jest takie żeby na gazie jeździć spokojnie a jak chce się pobawić i wykorzystać moc to jeździć tylko na benie.

Prosiłbym o sugestie, które podzespoły wymienić na inne, czy mogą zostać te co są, jakie ewentualnie inne propozycje zestawów możecie mi podać pod silnik który mam. Mile byłoby propozycje poprzeć argumentem/parametrem/właściwościami dlaczego akurat ten element byłby lepszy.
Z góry dziękuje wszystkim za pomoc i rady.


Zrobiliśmy dwa takie silniki i jeden B18c6.
Z czego wydłubałeś 30KM więcej? Czym stroiłes silnik?

2

Odp: honda civic 1.8 vtec (b18c4) 200KM

Temu silnikowi potrzeba bardzo dużych korekt po obrotach, prins ze swoimi skromnymi mozliwościami regulacyjnymi, to jedna z gorszych opcji - i co z tego że droga...

Zgodzę się tylko z tym, że przy prawidłowo działającej instalacji LPG, można jeździć do końca obrotomierza na gazie bez żadnych konsekwencji dla silnika. Warunkiem jest dobra instalacja i ogarnięty gazownik... a nie - założ Prinsa i żyj w nadziei że będzie najlepiej na świecie...   :???:

3

Odp: honda civic 1.8 vtec (b18c4) 200KM

croma1 napisał/a:

SebastianS to dziwne co piszesz bo nie pierwszy raz robiłem honde 200 km na czterech cylindrach na instalacji VSI-PRINS  i jakoś wszystkie chodzą bez problemowo.

Tak, tak, na pewno robiłeś i chodzą bezproblemowo... Proponuję Ci, żebyś nie wszczynał takich dyskusji o robionych przez Twoją firmę samochodach, bo kilka znam...

Jak napisałem - potrzebne korekty po obrotach.

Proponuję STaga 4 Plus, wtryskiwacze Hana2000 i reduktory 2xAC R-01 - o ile rzeczywiście masz 200KM, bo według mojej wiedzy seryjny B18C4 ma 169KM i wystarczyłby jeden reduktor tego typu.

4

Odp: honda civic 1.8 vtec (b18c4) 200KM

croma1 napisał/a:

SebastianS  Kto wszczyna dyskusje ja czy ty bo mi wygląda na to że ty . I jak pisze że robiłem takie to znaczy że robiłem  fabryczne TYPE-R 200 KM .Jeśli chodzi  znowu o twoje samochody które ja znam to tylko te z podobno wyciąganymi kolektorami przy montażu .


No to może - bo widzę, że jednak masz ochotę rozwinąć temat Twoich samochów u mnie - wrzucimy tu po parę zdjęć, żeby uniknąć - broń Boże - posądzeń o konfabulację? Czy wolisz relacje właścicieli, co najmniej jeden jest na tym forum zarejestrowany, więc problem wydaje się mały...
Mówiłem Ci - lepiej nie rozwijaj tego tematu.

PS masz racje co do tej hondy po pierwsze trzeba by było sprawdzić czy ona faktycznie ma te 200 km


A to dla Ciebie jakaś róznica w sensowności aplikowania Prinsa?

5

Odp: honda civic 1.8 vtec (b18c4) 200KM

redbull998 napisał/a:


Jak mogłbym prosić o przerzucenie sie ze zwarą na priv to temat będzie bardziej czytelny lub poczekajcie proszę aż dowiem się wszystkiego co potrzebuje to potem można sobie zrobić dyskusje na wolny temat big_smile


popieram  :wink:

6

Odp: honda civic 1.8 vtec (b18c4) 200KM

redbull998 napisał/a:

Robione to była na paliwo 95. Czy na gazie może być tak że to stukowe się pojawi? w sensie czy da się jakoś przeliczyć gaz na oktany? jeżeli wyszłoby że gaz miałby mniej oktanów to pojawi się stukowe.

Jest wręcz odwrotnie - gaz ma przeliczeniowo wyższą "liczbę oktanową". Jest mniej podatny na spalanie stukowe.