1

Odp: TOYOTA AVENSIS 1.8

Tech ujdzie, Barracuda może wyda (zawiodłem się na wydajności tych wtryskiwaczy), Shark 1500 - stykowy. Sumarycznie - setup typu ledwo-ledwo, cena bardzo niska, wskazująca na niewielką marżę (czytaj: desperację) montażysty. Przeanalizowałbym jego poziom technologiczny przed podjęciem decyzji.

2

Odp: TOYOTA AVENSIS 1.8

SebastianS napisał/a:

zawiodłem się na wydajności tych wtryskiwaczy

obecna wersja można powiedzieć jest równa H2000 Green

3

Odp: TOYOTA AVENSIS 1.8

Struna napisał/a:
SebastianS napisał/a:

zawiodłem się na wydajności tych wtryskiwaczy

obecna wersja można powiedzieć jest równa H2000 Green


No właśnie nie bardzo... Jest słabiej, zwłaszcza po 2000km testów. Odnoszę wrażenie, że zmieniają się właściwości ferromagnetyczne materiału tłoczka, wtryskiwacz wydaje się zauważalnie wolniejszy (Hany też to dotyczy, ale ciut mniej). Barracudę splasowałbym wydajnościowo gdzieś pomiędzy Hana A i Hana B.

4

Odp: TOYOTA AVENSIS 1.8

ale na pewno masz wersję po poprawce wydajności ? ja mam tą już "poprawioną" i z czasem zwiększyła jeszcze wydatek.

5

Odp: TOYOTA AVENSIS 1.8

Struna napisał/a:

ale na pewno masz wersję po poprawce wydajności ? ja mam tą już "poprawioną" i z czasem zwiększyła jeszcze wydatek.


Na pewno mam wersję sprzed poprawki, ponieważ nikt "z zewnątrz" przede mną nie testował tego wtryskiwacza. Może więc się zmieniło.

6

Odp: TOYOTA AVENSIS 1.8

to faktycznie ta sprzed poprawki miała wydajność mniej więcej taką jak napisałeś.

7

Odp: TOYOTA AVENSIS 1.8

Martwi mnie za to, że po czasie wydajność tej poprawianej wzrosła - to oznacza nieuchronnie rozklepanie zderzaka, a wiemy, że wzrost wydajności odbyć się musiał poprzez zwiększenie skoku tłoczka.

8

Odp: TOYOTA AVENSIS 1.8

nie jest to jakiś mega przyrost.

Jak założyłem nowe to w stosunku do H2000 Green musiałem dolne zakresy dolewać, środek był ten sam, góra ciut przelana.

Zrobiłem ze 4000 km już na nich i dół był ciut za bogato, góry nie miałem czasu jeszcze zweryfikować.

Zobaczy się jak to dalej będzie się sprawować z upływam czasu i km.

9

Odp: TOYOTA AVENSIS 1.8

Ano... Dobra kopia nie jest zła, choć zakres wydajności nie jest korzystny...

10

Odp: TOYOTA AVENSIS 1.8

danielp napisał/a:
SebastianS napisał/a:

cena bardzo niska, wskazująca na niewielką marżę (czytaj: desperację) montażysty. Przeanalizowałbym jego poziom technologiczny przed podjęciem decyzji.

hmmm, czyli aby było dobrze to ma być drożej?? bo w innym przypadku jest lipa?? a na jakiej podstawie takie wnioski??


Na podstawie trwającej już ładnych parę lat praktyki, która doprowadziła moją firmę do uzyskania określonego statusu w branży. I na podstawie świadomości, ile trwa włożenie instalacji pod maskę łopatą, a ile trwa skrupulatny montaż, a potem - skrupulatne strojenie. To nie są rzeczy które są bez wpływu na jakość, muszą swoje trwać. A czas kosztuje. Stąd - jeśli widzę, jakie ceny proponują niektórzy za montaż, wiem od razu że desperacko walczą o klienta, zwłaszcza że sezon się dość mocno załamał i co słabsi nie mają roboty kompletnie, lepsi mają jej również mniej. Wczoraj jakiś kolo zadzwonił do mnie z pytaniem o instalację do jakiegoś amerykańca, nawet nie pozwolił sobie zbyt wiele wyjaśnić, bo się oburzył, że byłem wyraźnie droższy, niż jakiś zakład, który zaoferował mu BRC za 3000 PLN! Mówiąc szczerze - gdybym miał za 3000 montować instalację na 6 garów - raczej zmieniłbym branżę.

11

Odp: TOYOTA AVENSIS 1.8

Tu nie o zdzieranie chodzi.

Kiedyś się w końcu ludzie nauczą, że zleceniobiorca nie jest koboldem, tylko człowiekiem który z tego żyje. I zarobić musi.

12

Odp: TOYOTA AVENSIS 1.8

danielp napisał/a:

SebastianS,   hmmm jakoś mnie nie  przekonałeś tymi argumentami, może ktoś montuje w normalnych cenach nie koniecznie zdzierając z klienta

No, to więcej argumentów nie mam. Skończyły się. Chociaż... Może zagranica? Akurat byłem na Ukrainie, mam kilka ciekawych kontaktów. Pisz Pan na Berdyczów.