1

Odp: Fiat Siena 1.2 8v

Re: Fiat Siena 1.2 8v

studenciak napisał/a:

Witam Wszystkich!

Szanowni Państwo mam pytanie czy tytułowy samochód przebieg 97k km z 1999 roku nadaje się pod instalację? Jeśli tak to czy "pociągnie" na II generacji? Nie ukrywam jestem studentem i koszt takiej instalacji jest dla mnie ważny,a różnica 500-1000 zł robi robotę. Rocznie przejeżdżam około 7-12 tysięcy km głównie po Krakowie, odcinki rzędu 10-20km jednorazowo (czasami oczywiście trasy). Autem zamierzam jeździć minimum 3 lata.

Pozdrawiam i dziękuję.


II generacja na dobrych gratach potrafi kosztować nawet ciut więcej, niż najbardziej podłe i śmieciowe sekwencje, więc wybór niekoniecznie będzie jednoznacznie przemawiający za II gen.
Osobiście zaproponowałbym na ten przebieg prostą sekwencję, jak Stag 200 z listwą REG Fast, co powinno w kwocie nieznacznie przekraczającej koszt II gena (300-400PLN) pozwolić cieszyć się niezmienionymi parametrami dynamicznymi silnika, oraz wyraźnie bardziej optymalnym wykorzystaniem zużywanego gazu, dzięki nadążnej i dużo precyzyjniejszej regulacji dawek - że nie wspomnę o kulturze pracy i przełączania się z jednego paliwa na drugie.

2

Odp: Fiat Siena 1.2 8v

studenciak napisał/a:

Dziękuję za poświęcenie czasu.
Wybrałbym się do Pana na montaż ale mam kawałek smile


Ojtam ojtam. Godzina drogi raptem.

W jednej z krakowskich firm, polecanych nawet na forum, różnica w cenie pomiędzy STAG (domniemywam, że chodzi o 200, bo następny w ofercie to 300), a Lovato Smart wynosi 100 zł także różnica marginalna. Jedyną wątpliwością są różnice w warunkach gwarancji tj. na STAG jest to 24 miesięce na układ elektryczny, 12m lub 20 kkm na resztę, przeglądy co 10 tysięcy.
Lovato 24 miesiące bez limitu km przeglądy co 15 tysięcy.

Gdybym mógł prosić o poradę to byłbym bardzo wdzięczny.


U nas na Staga 200 z Reg-ami 24 miesiące bez limitu kilometrów na całość, serwisy co 10kkm.