maly20202 napisał/a: listwa wtryskowa powinna być do czegoś przykręcona czy raczej może tak luźno obijać się o kolektor dolotowy ??
W pewnych okolicznościach, jeśli stopień swobody nie jest zbyt wielki, niezamocowanie listwy świadczyć będzie tylko o niskiej kulturze technicznej montażysty, a szkody specjalnie nie przyniesie. Ale może również narobić bigosu. Z zasady - nic w aucie nie powinno pozostawać nieumocowane, należy zadbać o zamocowanie każdej dupereli, a w niektórych przypadkach - np. wykonać mocowania specjalistyczne, pochłaniające drgania, żeby mocowania nie pękały.
da się to połączenie jakoś lepiej zaizolować żeby nie przenosiło zakłóceń ??
Jeśli potwierdzisz, że po urżnięciu kabla od sygnału obrotów (brązowy) sprawa się rozwiązuje, to możesz użyć unipolarnego sygnału z wałka rozrządu, jak radzi Struna, albo szarpnąć się na poprowadzenie sygnału z aktualnego źródła kawałkiem kabla ekranowanego (uwaga - ekran koniecznie należy zmasować tylko od jednej strony kabla, bo inaczej będzie kupa!)