Temat: Vialle LPdi - wrażenia
Ciekaw jestem czy ktoś jeździ autkiem z systemem Vialle do silnika z bezpośrednim wtryskiem benzyny. Jeżeli tak to jakie ma wrażenia i jakim autem jeździ?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum gazeo.pl → V generacja → Vialle LPdi - wrażenia
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Ciekaw jestem czy ktoś jeździ autkiem z systemem Vialle do silnika z bezpośrednim wtryskiem benzyny. Jeżeli tak to jakie ma wrażenia i jakim autem jeździ?
Czyżby brak było doświadczeń z tym systemem :?:
Podpinam się pod zapytanie. Nikt???
Chyba jeszcze nikt nie zawitał do "nas" z Vialle...
Szkoda bo to ciekawy system, i interesują mnie doświadczenia z eksploatacji, a może ktoś miał przyjemność zająć się tym na serwisie :?:
Vialle
Jeżdżę i nie narzekam. mam zainstalowaną w Lancii.
A który rodzaj Vialle?
LPdi jest instalacją dedykowaną do wybranych modeli silnika z bezpośrednim wtryskiem benzyny, nie widziałem na liście Lancii, czy to jakiś nowy montaż?
Vialle
Robiłem go w zeszłym roku na jesieni po 4 miesiącach oczekiwania. Lancia Thesis, silnik 5 cylindrowy
Z tego co pamiętam Lancia Thesis, pięciocylindrową jednostkę napędową ma w dwóch wersjach 2.0 turbo i 2.4 oba silniki z tradycyjnym wtryskiem wielopunktowym a nie bezpośrednim :???: czy to jakiś inny silnik :?:
LPdi jest instalacją dedykowaną do wybranych modeli silnika z bezpośrednim wtryskiem benzyny, nie widziałem na liście Lancii, czy to jakiś nowy montaż?
Bo może kolega ma zamontowane Vialle LPfi?
tu jest post z wrażeń http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?p=168 … 8a7#168833
Szkoda, że zamiast podzielić się tutaj wrażeniami dajesz linka, pozdrawiam
LPDi czy warto w to inwestować?
Na dzień dzisiejszy na polskim gazie to nie działa:(
wtryski ciekną do kolektora... z rana nie odpala...pompa serwisowana co 30tys km + do tego jakość naszego gazu... śmierć dla akumulatora przy rozruchach i rozrusznika... jak można odpalać samochód 10 minut?
Ale oni to z uśmiechem sprzedają i są najlepsi . Jak z polskim nie działa to z żadnym nie bedzie działał ten system. Temat jest ciężki bo wtryski maja inna konstrukcje niz typowe do fazy lotnej. Na benzynie działają długo, ale gaz nie ma za dobrych własności smarnych. Każdy gazownik wie ze w instalacji gromadzi sie z czasem brunatny nalot. Ów nalot zapycha i niszczy skutecznie filtry fazy ciekłej. Do wtrysków z czasem i tak sie coś dostanie i je zatka lub trwale rozszczelni. Sam gaz ma związki siarki i tylko kwestją czasu jest gdy weżre się w gładzie uszczelniające wtryskiwacza FSI. Moim zdaniem FSI TSI to droga błędna... zrobili z benzyniaka diesla... ot i co.... konstrukcja pompy hp i wtrysków. Vialle nie rozwiązało tematu ... walczą ale udają że nie wiedzą o problemie. Ale co im sie dziwic wpakowali sporo kasy w produkcje tego shitu...
Link nie dziala...
Faktycznie link do niczego. Rozumiem, że nie działa na "polskim gazie" a na innych działa :?: :???:
W piątek odebrałem octavię z założoną instalką lpdi vialle w MCCGAS w Warszawie przy Szpaczej. Profesjonalnie ogarnęli temat, jak narazie wszystko śmiga elegancko. Zrobiłem ~300km
Re: Vialle LPdi - wrażenia
Witam. Zainstalowalem vialle ldpi do hyundaia ix35 1,6gdi - wrazenia po pierwszych 10k km - porazka, moc spadla odczuwalnie delikatnie mowiac samochod moooool, spalanie ponad 30% wieksze niz na benzynie tzn srednio 13l, rano tylko rozruch awaryjny na benzynie, zasieg przy butli 70l to max 350km, LTA polonia w kielcach rozklada rece. Nastepne kroki to sad i demontaz w aso na koszt lta polonia kielce. Dedykowane vialle ldpi to wielka porazka. Pozdrawiam i odradzam vialle ldpi
No no... kolejna niezbyt pochlebna opinia, którą słyszę nt. LTA Polonia :neutral: A co oni na to? zwrócą koszty?
Wątpię, żeby się udało w sądzie.
Co do mojej octavki to jedyny problem był z fabryczną pompą wysokiego ciśnienia, która odmówiła współpracy, ale ciężko powiedzieć czy to wina gazu czy po prostu przyszła jej pora, gdyż auto było kupione jako używane i ma 130 kkm przebiegu na lpdi zrobione 7,5kkm. Na nowej pompie (którą ogarnął mi gazownik, bo sam bym nie nawiercił) lata bez zarzutu.
Co do spalania: objętość gazu wtryskiwanego jest o 27% większa niż benzyny (tak mi powiedział w gazowni). W praktyce pali w zależności od kopyta, teraz mu nie żałuje i uśredniając około 12,5l lpg* 2,6zł=32,5zł, jeżdżąc na benzynie jak emeryt z trudem schodziłem poniżej 9l*5,6zł=50,4zł. Także gdybym jeździł na obu paliwach identycznym stylem różnica w kasie byłaby większa. Wiem, że to spory wydatek i zwróci się nie najszybciej, ale auto jest przewidziane na minimum 10 lat.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum gazeo.pl → V generacja → Vialle LPdi - wrażenia
Forum oparte o PunBB, wspierane przez Informer Technologies, Inc