Temat: Za wysokie Ciśnienie reduktora ZETA S

Witam.Mam problem z moja instalka.Składa sie ona z sterownika minisec v3 reduktor zavoli zeta s wtryski regfasty niebieskie.Silnik 18t 20v 150 km AWT.Jezdze juz ponad 16 miesiecy i bylo ok, jakis czas temu nasilił sie problem z samoistnym przełanczaniem na zasilanie benzynowe gdy silnik osiagna wyzsze obroty okolo 6 tys np przy wyprzedzaniu a potem noga z gazu i wyzszy bieg.Dawniej miałem reduktor Zeta N lecz nie wyrabiał wiec włozylem nową S.Powodem przełanczania jest blad E02 czyli za wysokie cisnienie reduktora.Ponoc jest to tak zwane pompowanie sie reduktora i czy jest sposób aby temu zaradzić bo ktos mi doradził wymiane reduktora na AC R01 czy jest on najlepszą alternatywa do silnika  z turbo.Na czym to polega czy winne sa membrany czy cos innego.Dodam ze cisnienie mam ustawione na okolo 1,35 bara i  jesli bym skrócił lekko sprezyny w reduktorze zmniejszając cisnienie czy cos by to poprawilo.Pozatym w instalacji wszystko jest ok auto dobrze jezdzi pali do 13 l lpg.Tylko zauważyłem ostatnio ze czasy wtrysków pb a lpg sie zmieniły choc po wcześniejszym ustawieniu map było prawie identycznie.

2

Odp: Za wysokie Ciśnienie reduktora ZETA S

Na poczatku pewnie wymienie reduktor na ac r01 czerwony.Dysze mam o srednicy 2,8 mm wiec raczej ok.

3

Odp: Za wysokie Ciśnienie reduktora ZETA S

Witam ponownie.Problem wysokiego cisnienia udało mi sie rozwiązać samemu. Skróciłem dwie sporężyny w reduktorze azeby dało sie zejsc z ciśnieniem na biegu jałowym do 1,20 bara.Po tym zabiegu musialem też zmniejszyć srednice dysz z 2,7 na 2,5 mm.Teraz ciśnienie autoadaptacji wyszło 1,35 a bylo 1,55 bar.Po zrobieniu nowych map pb i lpg  auto jeździ  bardzo dobrze. Błąd wysokiego ciśnienia juz nie wystepuje nawet po ostrej jezdzie.Poniżej załanczam nowa mape lpg.