1

Odp: Suzuki Grand Vitara 2.0 2006

Po pierwsze - odradzam Staga premium. Powierzanie korekcji dawek gazu zależnej od danych z OBD II to głupota. Należy ręcznie ustawić instalację. Z Barracudami bym uważał, bo mogą okazać się za mało wydajne, chyba że użyć wysokiego ciśnienia gazu (tak z 1,6 bara), które to ciśnienie nie każdy reduktor jest w stanie wygenerować.

Ja użyłbym Staga Qbox lub KME Nevo, czterech pojedynczych wtrysków Hana 2000 zielonych i reduktora Magic III evo2. Sprawdzone w tym aucie - działa bez kłopotów.

2

Odp: Suzuki Grand Vitara 2.0 2006

stag 4 plus wychodzi powoli z produkcji, Qbox jest następcą i w niego należy celować (cena bardzo zbliżona).
Hana 2000 w zasadzie to już nazwa zwyczajowa, 2001 ma złącze econoseal, czyli przyjęty w Polsce standard złącza elektrycznego wtryskiwacza LPG. Oryginalna 2000 miała złącze Denso i wymagała lutowania lub wpięcia przejściówki - obecnie wycofana w Polsce.

Ac R-01 - zapasu ponad deklarowany poziom mocy nie trzeba mieć, chyba że dany producent deklaruje na wyrost - w tym celują zwłaszcza Włosi. AC akurat - trzeba przyznać - w tej materii się nie wygłupia, ale z kolei mam sporą rezerwę w stosunku do tych reduktorów z racji legendarnej już zawodności. Ponoć czarne są już opanowane, ale nie chciałbym przekonać się, że po raz sto pięćdziesiąty tak się tylko chłopakom wydaje - tak więc ja nie rekomenduję, jednocześnie zaznaczając, że jeśli trafisz dobrą sztukę - będzie sprawować się długo i bez zarzutu. Czerwonego nie ma sensu pakować - nic tym nie zyskasz.