Temat: MITSUBISHI LANCER - lpg?
Witajcie! Trafiłem tutaj z myślą montażu instalacji gazowej w moim Lancerze.... Silnik 1,8 140KM. Auto z 2014 roku. Pytanie do Was jak się do tego zabrać? Co założyć?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum gazeo.pl → Co zamontować Czy montować → MITSUBISHI LANCER - lpg?
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Witajcie! Trafiłem tutaj z myślą montażu instalacji gazowej w moim Lancerze.... Silnik 1,8 140KM. Auto z 2014 roku. Pytanie do Was jak się do tego zabrać? Co założyć?
Auto masz nowe, więc nie powinno być problemów. Sprawdzenie silnika, zapłonu, ukł. elektrycznego powinno być formalnością. To przed montażem. Potem dobór zakładu, instalacji. Moja propozycja to np BRC. Dobre wtryski, wytrzymała instalacja, nie powinno być później problemów z serwisem bo zakładów sporo.
1.8 Mivec montowałem takiego , Blue box , hercules, magic. Bez problemu Polska instalacja 5 lat gwarancji i tanszy serwis niż brc. Oraz kazdy warsztat to ogarnie a Brc tylko "wybrańcy".
Szukam konkretnego gazownika, który zna się na sprawie i mi tego nie popsuje.. Jakiś konkretny model od Brc macie na myśli?
5 lat ale to nie będzie na całą instalację według mnie, przeważnie tylko elektronika. Model Sq32 + OBD powinien być ok. Skąd jesteś ? Może akurat ktoś się tu trafi i Cię nakieruje na odpowiedniego montera.
Tu masz link do sieci zakładów montażowych z BRC http://www.lpg-brc.pl/index.php/siec-serwisow. (link usunięty)
Auto planuję gazować na wielkopolsce, okolice Poznania. draw dzięki na namiary, biorę się za szukanie warsztatu. Jakie mniej wiecej przebiegu można robić na lpg? Jak jest z eksploatacją?
Spokojnie będziesz robił na instalacji po 100 tys.km i więcej. Zależy jak będziesz o nią dbał - tu się kłania stare powiedzenie "jak się dba, tak się ma":). A tak poważnie to na pewno będziesz jeździł więcej niż dotychczas bo będzie taniej. Z eksploatacją - przeglądy masz co 15 tys.km, wymiana filtrów, sprawdzenie ustawień, regulacja luzów co jakieś 40 tys.km. Później filtry możesz wymieniać nawet częściej. Zależy na jakich stacjach będziesz tankował.
Przebieg ciężko z góry określić ale na pewno w przypadku BRC wtryski wytrzymają spokojnie powyżej 100 tys km. Zadbaj o resztę jak pisze draw i będziesz zadowolony.
No przebieg planuję robić duży, nawet 30 tys rocznie. Mam nadzieję, że pojeżdżę sporo na lpg, bo inwestycja jednak jest. Czytałem i pytałem o różne instalacje, o brc są pozytywne opinie. Przed przymrozkami planuję auto odstawić i odebrać. Na jakich będą tankował? nie wiem, a na jakich powinienem? Słyszeliście o czymś takim, jak lubryfikacja?
Bezwzględnie pamiętaj o kontroli/regulacji zaworów. Bo później będzie że gaz zniszczył silnik...
No ja tankuje tylko na Bp i Orlenie (akurat w mojej okolicy są głównie takie), nigdy nie tankuje natomiast na stojących przy drodze zbiornikach z LPG. Jakoś nie mam zaufania też do LPG który jest tańszy niż na wszystkich innych stacjach. Dobrej jakości gaz poznasz po filtrach. Czasami nawet po 2-3 takich tankowaniach możesz mieć sporo syfu. Co do lubryfikacji ma zabezpieczać przed wypalaniem zaworów. Ja u siebie nie mam, ale słyszałem że przy Lancerze warto takie rozwiązanie zastosować. Poczytaj sobie na forum mitsumaniaki, że tam jest problem z zaworami przy Lancerze. Więc może warto zamontować.
Dzięki za informacje, na pewno o tym poczytam. Paliwo głównie tankuję właśnie na Orlenie, czasami Bp lub Lotosie. Z lpg pewnie będzie podobnie. Podoba mi się taki przebieg, jeszcze napiszcie jak jest z gwarancją, w przypadku brc? Eksploatacja widzę nie wymaga większych czynności.
W BRC masz 2 lata gwarancji bez limitu kilometrów, bezpłatne przeglądy na gwarancji plus assistance. Czasami to jest ważne, ja np poza przeglądami (co 15 tys.km) nigdy z gwarancji nie musiałem korzystać.
Dzięki! Ja już auto oddałem do warsztatu, nie mogę doczekać się efektu finalnego. Na pewno dam znać co i jak. Finalnie postawiłem na Brc, model Sequent 32. Zobaczymy jak to pójdzie...
Witam! Tak, jak pisałem operacja już przeprowadzona. Dziś odebrałem auto. Instalacja BRC Sequent 32 + zamontowali m i lubryfikację. Jak oceniacie?
Na moje oko wygląda bardzo dobrze, łatwy dostęp do reduktora. Wtryski fajnie wpasowane. Dobrze, że lubra zamontowana, nie są to duże koszta utrzymania, a zawsze może pomóc, na pewno nie zaszkodzi. Teraz tylko jeździć i obserwować
Mogłeś jeszcze zdjąć pokrywę:) Ale i tak ładnie to rozmieścili. Jeśli chodzi o lubrę to pamiętaj tylko żeby dolewać ten płyn jaki Ci polecili a nie zamienniki wtedy będzie ok. Jak zrobisz kilka tys.km to daj znać jak ze spalaniem. Tak na marginesie, kto to wszystko tak wypucował? Wygląda jakby świeżo z fabryki wyjechało:P
Dobrze, że lubra zamontowana, nie są to duże koszta utrzymania, a zawsze może pomóc, na pewno nie zaszkodzi
Bez jaj lubra to przezytek, widzieliście co z zaworami potrafi zrobić? zerknij se na lpg forum. bałbym sie bardziej niz samego gazu. dobrze wyregulować mieszankę na korekty ewentualnie afr i musi byc dobrze bez lubry
Bez jaj lubra to przezytek, widzieliście co z zaworami potrafi zrobić? zerknij se na lpg forum. bałbym sie bardziej niz samego gazu. dobrze wyregulować mieszankę na korekty ewentualnie afr i musi byc dobrze bez lubry
Zależy jaka lubryfikacja. Są różne typy.
Szczerze to zastanawiałem się nad lubryfikacją ale ostatecznie przeczytane opinie i wyrażone również przez gazownika mnie przekonały. Tak, jak piszecie, koszt utrzymania nie jest wielki, a zabezpieczenie mam. Trochę już przejechałem i wybór uważam za trafny. Jak odebrałem auto to odrazu wypucowałem haha:D Plak robi robotę:D
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum gazeo.pl → Co zamontować Czy montować → MITSUBISHI LANCER - lpg?
Forum oparte o PunBB, wspierane przez Informer Technologies, Inc